Mall of Oman در شهر مسقط افتتاح شد

Mall of Oman در شهر مسقط افتتاح شد
Mall of Oman در شهر مسقط افتتاح شد

افتتاح پنجمین مرکز خرید «ماجد الفطیم» در عمان

مرواریدی در صدف خلیج فارس

 

از پنجمین و بزرگ‌ترین مرکز خرید گروه «ماجد الفطیم» در کشورعمان در قالب افتتاح «عمان‌مال» رونمایی شد.

  با شروع به کار این مال باشکوه، بازدیدکنندگان می‌توانند منتظر یک فودکورت هزاره نفره ، 9 هزار  متر مربع فضا برای امور بهداشتی، واکسیناسیون و فروشگاه کارفورو همچنین بزرگ‌ترین پارک برفی سرپوشیده عمان با وسعت بیش از 14 هزار متر مربع باشند که قرار است سال آینده راه اندازی شود.

 

 

این مکان واقع در «باوشر» در مسقط (پایتخت عمان) پنجمین مرکز خرید ماجد الفطیم درعمان و بزرگ‌ترین مرکز خرید در این کشور است. «عمان‌مال» با وسعت 140 هزار متر مربع، دارای بیش از 300 فروشگاه خرده فروشی و 50 سالن غذاخوری است که بسیاری از آن‌ها در ماه‌های آینده افتتاح می‌شوند. بازدیدکنندگان می توانند تعدادی از برترین برندها ازجمله چندین مارک مشهور پوشاک را مشاهده کنند و  هایپرمارکت کارفوربه وسعت 9 هزار متر مربع هم در دسترس است.

 

 

نسپرسو، جی‌‌شاک و تاوولا تنها چند نمونه از برندهای مشهوری هستند که در «عمان‌مال» شعبه دارند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند بزرگترین سینمای Vox عمان را که دارای 15 صفحه نمایش است، تجربه کنند. برای خانواده‌ها هم تفریحاتی مانند تجربه دنیای دایناسورها در قالب یک مدل بازی به نام «دینو» در نظر گرفته شده است. این برنامه، توریست‌ها و بازدیدکنندگان را طی سفری هیجان‌انگیز  به زمان پیدایش و تکامل دایناسورها می‌برد و با سیستم «واقعیت مجازی» شما را وارد آن دوران می‌کند. این تجربه هیجان‌انگیز تا یکشنبه، 31 اکتبر ادامه دارد. همچنین بازدیدکنندگان برای صرف غذا هم گزینه‌های زیادی دارند.غیر از بیش از 50 رستوران و کافه ، یک فودکورت هزار نفری هم وجود دارد که مملو از برندهای برتر غذایی است.

 

 

سال آینده هم بزرگ‌ترین پارک برفی سرپوشیده درعمان با مساحت 14 هزار متر مربع در «عمان‌مال» راه اندازی می‌شود. به گفته «حسام المندری»، مدیر مراکز خرید عمان این مرکز تجاری همچنین 3 هزار و 500 شغل جدید در منطقه ایجاد می کند. او در این باره گفت: «این یک دستاورد بزرگ دیگر برای ماست. ماجد الفطیم خود را پیشگام خرده‌فروشی خاورمیانه می‌داند و تجربیات منحصر به فرد و ارزش‌های بی‌نظیری را رقم می‌زند. ضمن اینکه به اقتصاد محلی هم کمک می‌کند.»

 

 

هم اکنون 80 درصد منطقه تجاری «عمان‌مال» به مستاجران قدرتمند خرده‌فروشی اجاره داده شده و این مرکز تجاری در ماه‌های آینده پذیرای بیش از 300 مرکز خرده فروشی دیگر خواهد بود. گروه «ماجد الفطیم» تا به حال 29 مال در حوزه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس افتتاح کرده است.

 

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , ماجدالفطیم , ماجد الفطیم , عمان‌مال , مسقط , مال آف عمان , واقعیت مجازی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان