STORM نامی محکم حاکی از قدرت طبیعت

STORM نامی محکم حاکی از قدرت طبیعت
STORM  نامی محکم حاکی از قدرت طبیعت

در اواخر دهه 80 میلادی، استیوسان طراح و یکی از بنیانگذاران ساعت استورم به همراه همسرش در فروشگاه خرده‌فروشی در لندن کار می‌کردند. او بسیار علاقه‌مند به مد و سبک‌های جدید بود و علاقه بسیار شدیدی به تولید ساعت باکیفیت داشت اما همیشه سرمایه کافی برای خرید آن‌چه او می‌خواست مهیا نبود. استیو فکر می‌کرد که آیا ساخت ساعت با طراحی‌های خوب و قیمت‌های مناسب با استفاده از رنگ‌ها و سبک‌های متنوع امکان‌پذیر است؟ ساخت ساعت با مد روز؟

هدف او تشویق مصرف‌کنندگان برای داشتن چند ساعت متنوع بود که بتوانند با لباس‌های متفاوت خود هماهنگ کنند؛ بنابراین در سال1989 میلادی او به تولید چند طرح اولیه پرداخت تا بتواند ایده خود را پیاده کند. مدل‌های تولیدی بسیار غیرمعمول بودند. طوری که برای همه سوال پیش می‌آید که این‌ها چیستند؟ و او در جواب می‌گوید: «ما فقط ساعت تولید می‌کنیم.» از آنجا که طراحی‌ها بسیار غیرمعمول بودند تفسیر آنها برای کارخانه بسیار سخت بود. این امر به اولین قدم استیو با توجه به تکنیک‌ها و روش‌های جدید تولید در کار با این کارخانه‌ها منجر شد. تولید کردن این محصولات با طراحی‌های غیرمعمول شبیه به طوفانی در صنعت ساعت بود و موجب فرآیند مستمر برای ادامه کار شد .

 

 

ولی یک موضوع مهم هنوز وجود داشت. چه نامی برای این گروه تولیدی انتخاب شود؟ تیم کوچکی مخصوص تبادل اطلاعات و نامگذاری تشکیل شد و آنها یک لیست از پیشنهادات را ارائه کردند اما هیچ‌یک از آنها سازنده نبود؛ بنابراین زمانی که او اولین قدم را روی پله هواپیما برای رفتن و چک کردن نمونه نهایی لیست به‌منظور تغییر و اصلاح برداشت که سرنوشت دوباره راه را برای او مشخص کرد. همان‌طور که نوشیدنی‌ها سرو می‌شدند پرواز پر از دست‌انداز و تلاطم شد و علامت چراغ کمربندها روشن شدند. تعدادی از مردم مضطرب و دستپاچه شدند اما هنگامی که آرامش بازگشت خلبان عذرخواهی کرد و گفت که آنها فقط از یک طوفان STORM بد عبور کردند. استیو فقط از یک طوفان بد عبور کرد. او فکر کرد که این می‌تواند یک نام عالی باشد زیرا این فقط یک کلمه ساده نبود، نامی محکم که حاکی از قدرت طبیعت بود؛ بنابراین سال1989 میلادی این برند بریتانیایی کار خود را از شهر لندن شروع کرد و اولین مغازه استورم (STORM) در گیس‌کورت در خیابان کریستوفر که مکانی تجاری در لندن بود افتتاح شد؛ جایی که مرکز اصلی شو و قلب مد لندن و بسیاری از برندها بود.

 

 

اولین مغازه و پرچمدار این برند در خیابان کارنبی بود و هنوز هست. آن مکانی موفق‌تر از مکان‌های مشابه در لندن بود. این خیابان مارک‌های متنوع و مغازه‌های بسیاری داشت. با توجه به کوچک بودن این خیابان، بسیار مشهور و محبوب بود و گردشگران زیادی  از آنجا بازدید می‌کردند. درحال‌حاضر در انگلیس یک دو جین مغازه در شهرهایی مانند بیرمنگام، لیورپول، برایتون و منچستر وجود دارند و همچنین در خارج از انگلیس در اروپا، روسیه، آسیا، خاورمیانه و استرالیا که از محصولات استورم استفاده می‌کنند. طراحی‌های ساعت استورم امروزه تکامل پیدا کرده و پیشرفت چشمگیری نسبت‌به تولیدات اولیه داشته است. مارک استورم به عنوان یک آرم تجاری معتبر در دنیای ساعت شناخته شده است و عناصر وجودی این برند که کیفیت، طراحی خوب مطابق مد روز ساعت و با قیمت مناسب که هدف استیوسان بود در دنیا عرضه می‌شود

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , ساعت , طراحی , ساعت استورم

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان