
Tommy Hilfiger در نمایشگاه Pitti Uomo در Palazzo Portinari Salviati واقع در فلورانس ایتالیا از یک مفهوم جدید در زمینه لباسهای مردانه رونمایی کرد. این نمایشگاه با ۱۹ مدل لباس آمادگی نمادینی را از طریق یک لنز مطمئن و پر جنبوجوش بازآفرینی میکند.
Tommy Hilfiger گفت: «هنر لباس پوشیدن و انرژی عظیم سنتهای خیاطی بازگشته. وقتی ۴۰ سال پیش کار خودمان را شروع کردیم، قصد داشتم به شیوه سنتی، یک پیچوتاب سرگرمکننده بدهم. این کار را امروز دوباره انجام میدهیم و فصل جدیدی را در داستان لباس مردانه خود معرفی میکنیم.»
Tommy Hilfiger نیویورک مجموعهای جدید و ممتاز از لباسهای مردانه، کتوشلوارهای و خیاطیهای آماده است که قرار شده بهعنوان بخشی از پیشنهاد ویژه Tommy Hilfiger عرضه شود. این مجموعه در فوریه ۲۰۲۶ در محصولات فروشگاههای ممتاز Tommy Hilfiger در tommy.com و با شرکای عمدهفروشی اصلی در سراسر جهان عرضه خواهد شد. فقط برای یک شب، فلورانس به باشگاه اجتماعی Tommy Hilfiger تبدیل شد؛ مکانی که در آن سبک آمریکایی با قوانین جدید تلفیق شد. نقطه عطف ظرافت رنسانس ایتالیایی بهچشم خورد و میهمانان در فضا پرسه میزدند. خبرگان لباس مردانه، طراحان مد و افراد برجسته دعوت شده بودند خود را در دنیایی از سبک پرجنبوجوش غرق کنند. Lucien Laviscount، چهره تبلیغاتی ساعتهای Tommy Hilfiger همراه افراد برجستهای در میان مدلها حضور داشتند و با لباسهای نفیس این برند و مجموعههای تابستانی دیده شدند.
بازگشت به لباسهای شیک
Tommy Hilfiger نیویورک که در بهار ۲۰۲۶ عرضه میشود، نمایانگر سبکی جدید در لباس مردانه است؛ وقتی سنت با مدرنیته تلاقی پیدا میکند. این مجموعه با الهام از اصول سنتی خیاطی نیویورک، مدرن و بهروز شده. مجموعه Tommy Hilfiger نیویورک تغییری در نمادهای قدیمی است؛ ازجمله کتوشلوار سبک سرمهای با پارچههای Air-dot، کت اسپرت با کتان بافتدار، کتوشلوارهای تکرنگ قرمز Polo کلاسیک با ترکیب ابریشم بافتنی و نوارهای Breton قدیمی، جلوهای خاص به خود گرفتهاند. مهارت و کیفیت استثنایی در هسته این مجموعه قرار دارد. تنپوشها راحت و با ساختار نرمند و کتوشلوارهای مدرن چهارخانه Prince-of-Wales را با شلوارهای راحت ست میکنند. کتهای اسپرت غیررسمی با شلوار جین راحت پوشیده میشوند و یک کتوشلوار قرمز روی یک ژاکت قرار گرفته. لباسهای مردانه این مجموعه با شیوه جالبی بازتولید شدهاند.
افتتاحیه جذاب
در این شرایط، Tommy Hilfiger بهعنوان بخشی از PVH Corp، افتتاح فروشگاه جدید خود را در شهر ساحلی پر جنبوجوشSliema جشن گرفت. این فروشگاه در The Point، بزرگترین مرکز خردهفروشی مالت واقع شده است. در مجموعههای Tommy Hilfiger برای زنان و مردان، لوازم جانبی و کفش وجود دارد. مجموعه تابستانی Tommy Hilfiger 2025 درحالحاضر در فروشگاهها موجود است. این کلکسیون، لباسهای تابستانی نفیس را با طرحهای گلدار گرمسیری، لباسهای راحت، پیراهنهای آکسفورد و شلوارکهای راحت بهتصویر میکشد. فروشگاه Point THE با مساحت ۱۶۵ مترمربعی میراث این برند را با طرحهای مدرن ترکیب کرده است که به بازدیدکنندگان مکانی جهت کشف سبکهای فصلی ارائه میدهد.
منبع: pvh.com