آشنایی با برنامه‌های وفاداری مراکز خرید دبی‌

آشنایی با برنامه‌های وفاداری مراکز خرید دبی‌
آشنایی با برنامه‌های وفاداری مراکز خرید دبی‌

 

 

دبی از شهرهای توریستی است که به واسطه پیشرفت‌های بسیار و شرایط اقامتی، مجموعه‌های تفریحی و مراکز خریدی چون «دبی‌مال» توانسته گردشگران زیادی را جذب کند، اما مراکز خرید بزرگ امارات مانند «دبی‌مال» تنها برای افرادی که خواهان خرید هستند، مناسب نیستند، بلکه این مراکز خرید با دارا بودن بخش‌های مختلف و برنامه‌های وفاداری جذاب، توانسته‌اند مشتریان را به سمت خود برگردانند

 

دارندگان کارت هدیه می‌توانند از طرح‌های جذابی چون 25 درصد تخفیف برای بازدید واچ گالری، به همراه استفاده رایگان از پارکینگ، 10 درصد تخفیف در خرید از برندهایی مانند (Guess)، 25 درصد در خرید از رستوران گریل (Shack) و دیگر رستوران‌ها مانند رستوران یونانی (Eat Greek) و موارد دیگر چون تماشای منظره از بالای برج خلیفه و... استفاده کنند

 

 

از سیاه تا پلاتین

با رشد هر روزه مراکز خرید در مکان‌های مختلف دنیا، هر کدام از این مراکز که تبدیل به یک برند شده‌اند، سعی در پیروزی در رقابت و تنگ کردن عرصه بر دیگر رقبا دارند. در این بازار که هر روز بازیگران جدیدی فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند، مراکز خریدی می‌توانند مشتریان خود را حفظ و نگه‌داری کنند و حتی مشتریان جدیدی را جذب کنند که روی برنامه‌های وفاداری، سرمایه‌گذاری‌های جدی انجام دهند.

به همین دلیل مراکز خرید بزرگ دنیا، فودکورت‌ها، مراکز سینما، مراکز گیم و بازی و... را یکجا در خود جمع کرده‌اند تا تعداد مشتریانی را که هر روز به این مراکز مراجعه می‌کنند، افزایش دهند. برخی از افراد نیز تنها برای تماشا و انگیزه‌های جانبی پا به مراکز خرید می‌گذارند. از این‌رو مراکز خرید و مال‌های بزرگ برنامه‌های وفاداری متعددی ترتیب می‌دهند تا ضمن تشویق به خرید، آن‌ها را به بازگشت به این مراکز نیز سوق دهند. «دبی‌مال» از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیاست که دارای بیش از 1200 فروشگاه است. در این گزارش نگاهی به برنامه‌های وفاداری این ابر مرکز خرید و نحوه جمع‌آوری امتیاز انداخته‌ایم.

 

 

 

آشنایی مختصر با «دبی‌مال»

«دبی‌مال» بخشی از پروژه 20 میلیارد دلاری برج خلیفه، بلندترین سازه دنیاست که در شهر دبی مستقر شده است. از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریوم با بیش از ۳۳ هزار ماهی، کوسه و گونه آبزی و باغ‌وحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذاخوری اشاره کرد. در قسمت (Fashion Avenue) این مرکز بیشتر برندهای بزرگ دنیا مانند گوچی، لویی ویتون، شانل، آرمانی و... حضور دارند. دبی از شهرهای توریستی است که به واسطه پیشرفت‌های بسیار و شرایط اقامتی، مجموعه‌های تفریحی و مراکز خریدی چون «دبی‌مال» توانسته گردشگران زیادی را جذب کند. اما مراکز خرید بزرگ امارات مانند «دبی‌مال» تنها برای افرادی که خواهان خرید هستند، مناسب نیستند، بلکه این مراکز خرید با دارا بودن بخش‌های مختلف و برنامه‌های وفاداری جذاب توانسته‌اند مشتریان را به سمت خود برگردانند. در ادامه در مورد این برنامه‌ها خواهید خواند.

 

 

برنامه وفاداری U

برنامه (U by Emaar Rewards Program) یکی از متنوع‌ترین برنامه‌های وفاداری در «دبی‌مال» و دیگر مراکز خرید امارات متحده عربی است. این برنامه یکپارچه شامل تجربیات بی‌نظیر در اکثر مراکز خرید، هتل‌ها و رستوران‌های معتبر این کشور است. با کمک این برنامه افرادی که در «دبی‌مال» غذا می‌خورند، یا خرید می‌کنند، یا از جاذبه‌های تفریحی و سرگرمی این مکان استفاده می‌کنند، می‌توانند امتیاز (U) یا Upoints)) به دست آورند. همچنین با اقامت در هتل‌های این مرکز، کلوب‌های تفریحی اختصاصی و دیگر جاذبه‌های محبوب دبی می‌توانند این امتیازات را کسب کنند.

شما به عنوان یک عضو در باشگاه مشتریان این مرکز خرید، هنگام تماشای فیلم در (Reel cinema دبی‌مال) یا پس از اسکیت‌بازی روی یخ، در پیست یخی دبی می‌توانید (Upoints) کسب کنید و از آن برای بازخریدهای‌تان استفاده کنید. از مزایای کسب این امتیاز می‌توان به تخفیف در رزرو هتل، رستوران و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. بنابراین مشتریان زیادی در برنامه وفاداری (U By Emaar) از طریق سایت این مرکز خرید اقدام می‌کنند تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.

 

نحوه ثبت‌نام

مشتریان می‌توانند از طریق وب‌سایت یا هر یک از مراکز خرید، هتل‌ها، استراحتگاه‌ها یا رستوران‌های شرکت‌کننده در برنامه به صورت رایگان ثبت‌نام کنند و کارت برای‌شان فوراً صادر می‌شود. در مواردی که مشتریان از طریق وب‌سایت ثبت‌نام می‌کنند، هنگام مراجعه به هر یک از مراکز یا رستوران‌ها، کارت وفاداری خود را دریافت می‌کنند. در ادامه در مورد نوع کارت‌هایی که آن‌ها دریافت می‌کنند و درصد تخفیف‌شان به تفصیل صحبت خواهیم کرد.

 

 

کارت سیاه

این اولین سطح عضویت در هنگام ثبت‌نام در برنامه است. مشتریان با کسب 9999 امتیاز به سطح عضویت بعدی ارتقا می‌یابند. ویژگی‌های کارت سیاه شامل موارد زیر است:

· 10 درصد تخفیف در رستوران‌های شریک و همکار در طرح وفاداری

· 10 درصد تخفیف در مراکز تفریحی و درمانی شریک در طرح

 

کارت نقره‌ای

این سطح دوم برنامه (U) است. مشتریان با رسیدن به 10000 امتیاز به طور خودکار به این سطح ارتقا می‌یابند.

 

ویژگی‌های کارت نقره‌ای:

· 20 درصد تخفیف در رستوران‌های شریک

· تاخیر در پرداخت هتل تا ساعت چهار عصر

· 25 درصد تخفیف در استراحتگاه‌ها و مراکز درمانی شرکت‌کننده.

 

کارت طلایی

مشتریان با رسیدن به 25000 امتیاز به این سطح عضویت ارتقا می‌یابند.

ویژگی‌های کارت طلایی:

· 25 درصد تخفیف در رستوران‌های همکار و شامل طرح

· تاخیر در هتل تا ساعت چهار عصر

· صبحانه رایگان برای دو نفر هنگام اقامت در هر یک از هتل‌های شامل طرح

· ارتقای اتاق‌های هتل

· 50 درصد تخفیف در هتل و اقامتگاه‌ها و مراکز درمانی مشمول طرح وفاداری

· دریافت ذرت بوداده و نوشیدنی رایگان هنگام خرید بلیت از سینمای(Reel) .

 

کارت پلاتین

این بالاترین سطح عضویت برنامه‌های وفاداری (U) است. مشتریان با رسیدن به 60،000 امتیاز به این سطح ارتقا می‌یابند.

ویژگی‌های کارت پلاتین:

· 30 درصد تخفیف در رستوران‌ها

· رزرو فوری هتل با 10 درصد تخفیف

· تاخیر در تخلیه و پرداخت هتل تا ساعت چهار عصر

· ارتقای اتاق هتل به اتاق هتل سوئیت به صورت رایگان

· دسترسی به سالن کلوب در مهمان‌سرا

· حمل‌ونقل رایگان از هتل به فرودگاه دبی

· 50 درصد تخفیف در استراحتگاه‌ها و مراکز درمانی شرکت‌کننده

· دریافت ذرت بوداده و نوشیدنی رایگان هنگام خرید بلیت از سینمای (Reel)

· 20 درصد تخفیف در حق عضویت در باشگاه گلف(Arabian Ranches)  و دبی پولو و باشگاه سوارکاری. این مزیت‌ها فقط برای مشترکان جدید ارائه می‌شود:

· 30 درصد تخفیف برای شرکت در اپرای دبی

· استفاده رایگان از خدمات تحویل «دبی‌مال»

· دسترسی دو نفره به نمایشگاه مد در «دبی‌مال»

· 2 درصد تخفیف هنگام خرید ملک از هلدینگ (Emaar).

 

 

نحوه جمع‌آوری امتیازات (U)

با صرف هزینه در رستوران‌ها، اماکن تفریحی، استراحتگاه‌ها و هتل‌های شرکت‌کننده در این برنامه، امتیازات جمع می‌شود. به استثنای رزرو در هتل آرمانی و هزینه در رستوران‌ها یا امکانات تفریحی هتل (Rove)

هزینه شراکت در هتل‌ها، رستوران‌ها و اسپا، یک امتیاز برای هر یک درهم هزینه است. همچنین مشتریان در مراکز بازی و امکانات تفریحی به ازای هر دو درهم خرید، یک امتیاز دریافت خواهند کرد.

 

امتیاز جایزه

مشتریان می‌توانند برای رزرو مکان‌های عروسی یا میزبانی از رویدادها در هر یک از هتل‌های شرکت‌کننده امتیاز پاداش کسب کنند. مشتریان معادل پنج درصد کل مبلغ هزینه‌ شده در امتیازات را علاوه‌بر موارد زیر کسب می‌کنند:

· اگر مشتریان 10000 درهم خرج کنند، به عضویت نقره‌ای ارتقا می‌یابند.

· اگر مشتریان 25000 درهم خرج کنند، به عضویت طلایی ارتقا می‌یابند.

· اگر مشتریان 60،000 درهم خرج کنند، به عضویت پلاتینوم ارتقا می‌یابند.

چگونه می‌توان از امتیازات در بازخرید و تخفیفات استفاده کرد؟

امتیازاتی که در این برنامه وفاداری کسب می‌شود، تا 24 ماه انقضا دارند. بر اساس هر 10 امتیاز (U) مشتریان می‌توانند از این امتیازات برخوردار شوند:

· اقامت در هتل‌های شامل طرح

· استفاده از استراحتگاه و مکان‌های اسپا

· رزرو رستوران‌های شامل طرح وفاداری.

مشتریان می‌توانند از طریق سایت با کمک امتیازشان موارد بالا را مستقیما رزرو و پرداخت کنند، یا کارت عضویت خود را برای پرداخت در مقصد نشان دهند.

 

 

همچنین دارندگان کارت هدیه نیز می‌توانند از طرح‌های جذابی چون 25 درصد آف برای بازدید واچ گالری، به همراه استفاده رایگان از پارکینگ، 10 درصد تخفیف در خرید از برندهایی مانند (Guess)، 25 درصد در خرید از رستوران گریل (Shack) و دیگر رستوران‌ها مانند رستوران یونانی (Eat Greek) و موارد دیگر چون تماشای منظره از بالای برج خلیفه و... استفاده کنند.

 

اطلاع‌رسانی در خصوص تخفیفات و پیشنهادات

این برنامه وفاداری به طور مداوم پیشنهادات و تخفیفات مختلف خود را از طریق شرکای حاضر در این برنامه و از طریق اپلیکیشن اختصاصی‌اش اطلاع‌رسانی می‌کند. مشتریان می‌توانند با عضویت در طرح از پیشنهادات آگاه شوند.

 

 

 

دایاتک

نویسنده: هدی رضایی

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , مشتری مداری , باشگاه مشتریان , دبی مال , وفاداری مشتریان , وفادارسازی مشتری , کارت وفاداری مشتریان , اسکی روی یخ , فود کورت , برنام وفاداری , مراکز خرید دوبی , مراکز خرید دبی , دبی , کارت مشتری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان