«احمد جلال اسماعیل» مدیرعامل جدید هلدینگ «ماجدالفطیم»

«احمد جلال اسماعیل» مدیرعامل جدید هلدینگ «ماجدالفطیم»
«احمد جلال اسماعیل» مدیرعامل جدید هلدینگ «ماجدالفطیم»

انتصاب مدیرعامل جدید هلدینگ «ماجدالفطیم»

احمد جلال اسماعیل به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ «ماجدالفطیم» انتخاب شد.

«احمد جلال اسماعیل» این سمت را از آلن بجانی که 8 سال در این نقش ایفای نقش کرده بود، گرفت. اسماعیل پیش از این به مدت یک دهه به‌عنوان مدیرعامل «ماجدالفطیم ونچرز» فعالیت می‌کرد و همچنین معاون استراتژیک هلدینگ ماجدالفطیم بود. اسماعیل قبل از پیوستن به ماجدالفطیم، مدیر مدرسه «همیلتون» در دوبی بود و کار خود را در مصر و سپس آلمان آغاز کرد. مدیرعامل جدید منصوب‌شده دارای مدرک MBA از مدرسه بازرگانی لندن است و در علوم کامپیوتر از دانشگاه آمریکایی قاهره مدرک گرفته است. احمد جلال اسماعیل پس از انتصاب خود گفت: «من متعهد به ایجاد استراتژی قوی و تصمیم‌گیری مناسب برای مشتریان هستم که به ما امکان رشد پایدار را بدهد. انضباط مالی محتاطانه و حکمرانی قوی ما به این معنی است که در شرایط خوبی هستیم و ارزش پایدار ایجاد می‌کنیم.»

 

 

ماجدالفطیم درآمد 18 میلیارد درهم در نیمه اول 2022 را گزارش کرد که نسبت به دوره سال قبل 15 درصد افزایش داشت. ارزش کل دارایی‌های این برند حدود 62.9 میلیارد درهم است. ماجد الفطیم، بنیانگذار این برند در دسامبر 2021 درگذشت.

هلدینگ ماجد الفطیم دارای بیش از 30 مرکز خرید، 13 هتل و 4 محله با کاربری مختلط است. این برند، امتیاز انحصاری برند کارفور را دارد که بیش از 400 فروشگاه را شامل می‌شود. بیش از 600 صفحه سینمای VOX و همچنین مجموعه‌ای از تجربیات تفریحی و سرگرمی از دیگر املاک این هلدینگ عظیم محسوب می‌شوند.

 

 

 

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , امارات , مرکزخرید , امارات مال , مدیریت , ماجد الفطیم , کارفور , هولدینگ , احمد جلال اسماعیل

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان