استراتژی جدید والمارت برای افزایش مشتری

استراتژی جدید والمارت برای افزایش مشتری
استراتژی جدید والمارت برای افزایش مشتری

والمارت، برنامه هشدار الکترونیکی را برای مشتریانش به اشتراک می‌گذارد

مدیرعامل والمارت، غول خرده فروشی دنیا، گفته برندش اخباری را به اشتراک می‌گذارد که خریداران باید به آن توجه کنند.

این ماجرا به آنها امکان می‌دهد بهترین قیمت‌ها را از فروشندگان دریافت کنند و آن را به مشتریان منتقل کنند. هر زنجیره، البته، انتخاب می‌کند گزارش رایگان بگیرد یا از انتخاب محدود محصول استفاده کند تا سفارشات اقلامی را که ذخیره می‌کند، بیشتر کند.

با این حال، در بیشتر موارد، همه برندها واقعاً بزرگ هستند و اهرمی برای دریافت بهترین قیمت‌های ممکن دارند. همانطور که در طول همه‌گیری کووید دیدیم، عوامل زیادی در قیمت گذاری دخیل هستند.

 

 

نگرانی‌های زنجیره تأمین، هزینه‌های نیروی کار و حتی آب و هوا می‌تواند قیمت‌ها را بالا یا پایین کند. این یک مشکل مداوم است و باعث شده داگ مک‌میلون، مدیرعامل والمارت، در جریان  برآورد سه ماهه اول شرکتش، اخبار نگران‌کننده‌ای را به اشتراک بگذارد. در همین راستا و موازی با این اقدام، والمارت در تلاش است تا تجارت مواد غذایی خود را توسعه دهد.

مدیرعامل والمارت در این باره گفت: «در والمارت، هزینه‌های عمومی کالا اکنون کمتر از یک سال پیش است که عالی به نظر می‌رسد، اما هنوز هم در مورد کالاهای مشابه، قیمت‌ها بیشتر از 2 سال پیش است. در مقوله‌های خواربار و مواد مصرفی خشک مانند کالاهای کاغذی، همچنان شاهد تورم قیمت تمام شده تک رقمی تا دو رقمی پایین هستیم. همه ما نیاز داریم این قیمت‌ها کاهش یابد. نرخ‌های دائما بالای تورم بر برخی از خانواده‌هایی که ما به آنها خدمات می‌دهیم، فشار می‌آورد.»

مدیرعامل بر این باور است قیمت‌های بالاتر در فضای خواربارفروشی بر بودجه‌بندی مشتریان تأثیر می‌گذارد. اساسا، اگر مردم ندانند صورتحساب خواربارشان چقدر خواهد بود، ممکن است در زمینه‌های دیگر محافظه‌کارتر شوند.

او افزود: «این تورم سرسخت در خواربار و مواد مصرفی خشک، یکی از عوامل کلیدی ایجاد بلاتکلیفی برای ما در نیمه پایانی سال قبل بود. به دلیل تأثیر انباشت کالا بر مخارج اختیاری و سایر مقوله‌ها، دردسر بزرگی را تجربه کردیم.»

 

 

والمارت بر خواربار فروشی تمرکز کرده است. در حالی که برخی از مردم، خواربار را در همان روز مورد نیاز و کنار خیابان سفارش می‌دهند، بسیاری از مردم همچنان می‌خواهند برای خرید غذا از فروشگاه‌ها خرید کنند. هیچ راه دیجیتالی برای نگاه کردن به محصولات یا دیدن اینکه کدام گوشت یا ماهی در آن روز خوب به نظر می‌رسد، وجود ندارد. به گفته مک میلون، استراتژی‌های جدید کارساز این برند کارساز بوده است.

او گفت: «ما همچنان به دستیابی به سهم بازار در بخش مواد غذایی از جمله با درآمد بالاتر و خریداران جوان‌تر، ادامه می‌دهیم و شاهد رشد خوبی در درآمد، در هر 2 کسب و کار بودیم.»

 

 

رشد این شرکت در خواربارفروشی شامل برند Sam's Club هم می‌شود.

او افزود: درSam's Club ، تعداد اعضا به بالاترین حد خود در این 3 ماهه رسید. رشد ما اکنون علاوه بر قیمت به دلیل سهل الوصول بودن است.»

«جان دیوید رینی» مدیر مالی والمارت، همچنین گفت:«حتی با وجود بالاتر بودن قیمت‌ها نسبت به 2 سال پیش، قدرت قیمت‌گذاری والمارت کمک کرده تا به افزایش مشتریان خواربارفروشی ادامه دهند».

او گفت: «افزایش سهم در خواربار از جمله سهم خانوارهای با درآمد بالاتر ادامه یافته، زیرا شکاف قیمتی قوی ما در بین مشتریانی که به طور فزاینده‌ای ارزش و راحتی را در اولویت قرار می‌دهند، طنین‌انداز می‌شود.

منبع:Thestreet.com

تگها : تورم , خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , کالا , تجارت الکترونیک , والمارت , خواربار فروشی , تجارت موادغذایی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان