افتتاح فروشگاه مجازی سامسونگ در Decentralad Metaverse

افتتاح فروشگاه مجازی سامسونگ در Decentralad Metaverse
افتتاح فروشگاه مجازی سامسونگ در Decentralad Metaverse

سامسونگ دیسنترالند را برای پیشبرد اهداف متاورسی خود انتخاب کرده است.

این غول تولیدکننده لوازم الکترونیکی از افتتاح نسخه مجازی از فروشگاه فیزیکی نمادین خود در نیویورک به منظور تعامل تقویت ارتباط و تعامل با مشتری در زمانی که ویروس کرونا مردم را از فروشگاه‌ها دور نگه می‌دارد خبر داد.

فروشگاه متاورس ۸۳۷X سامسونگ یک کپی از فروشگاه واقعی این شرکت در منهتن نیویورک است و برای مدت محدودی قابل دسترسی خواهد بود.


 

معرفی کامل پلتفرم واقعیت مجازی Decentraland و توکن‌های آن

مشتریان برای دسترسی به این فروشگاه باید ابتدا از طریق مرورگر خود به دیسنترالند وارد شوند و پس از ورود به سیستم، یک راهنمای مجازی آن‌ها را به سه اتاق پایداری، سفارشی سازی و اتصال هدایت می‌نماید.

به گفته سامسونگ، این فروشگاه از Connectivity Theater and Sustainability Forest و همچنین رویداد موسیقی در Customization Stageرونمایی خواهد کرد.

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , سامسونگ , واقعیت مجازی , متاورس , metaverse , فروشگاه مجازی , پلتفرم واقعیت مجازی , سمسونگ در متاورس , دیسنترالند , افتتاح فروشگاه مجازی سامسونگ در Decentralad Metaverse , Decentralad Metaverse , Decentralad , افتتاح فروشگاه مجازی سامسونگ در دیسنترالند , افتتاح فروشگاه مجازی سامسونگ در متاورس

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان