اقدامی جذاب در صنعت سرگرمی‌سازی دوبی

اقدامی جذاب در صنعت سرگرمی‌سازی دوبی
اقدامی جذاب در صنعت سرگرمی‌سازی دوبی

به دنیای بازی رئال خوش آمدید

باشگاه رئال‌مادرید و شرکت «Dubai Parks and Resorts» پنجشنبه با انتشار اطلاعیه رسمی، نام شهربازی مدرنی را که با همکاری یکدیگر در دوبی ساخته و افتتاح خواهد شد، اعلام کردند. این شهربازی قرار است امکان بهره بردن از تجریبات هیجان‌انگیز، جدید و خاطره‌انگیز را برای تمامی رده‌های سنی فراهم کند و  «Real Madrid World» نام خواهد داشت.

 

 

بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه

اکتبر گذشته، رئال‌مادرید یک قرارداد همکاری قابل‌توجه را با مجموعه دولتی «Visit Dubai» به امضا رساند. ساخت بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه در دوبی یکی از قسمت‌های هیجان‌انگیز این توافق به شمار می‌رود. تِم اصلی این شهربازی را نشان باشگاه رئال مادرید تشکیل خواهد داد. این مجموعه تفریحی به گفته مسئولان باشگاه اسپانیایی، قرار است «درهای جدیدی از هیجان و لذت را» برای تمام سنین باز کند و البته در کنار پیشرفته و جدید بودن، از نظر وسعت بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه خواهد بود.

 

 

هم فال، هم تماشا!

بر‌اساس اطلاعات موجود از این شهربازی، مردمی که پای خود را به «Real Madrid World» می‌گذارند می‌توانند با سفری در گذر زمان، نگاهی خاطره‌انگیز به تاریخ بزرگ رئال‌مادرید بیندازند؛ البته این پایان کار نخواهد بود و برخی از بزرگان بازنشسته تاریخ رئال‌مادرید به‌طور تصادفی در این شهربازی حضور پیدا خواهند کرد تا طرفداران، شانس دیدار و گفتگو با اساطیر خود را داشته باشند. این شهربازی مدرن دارای محدودیت سنی نخواهد بود و تمامی سنین می‌توانند در «Real Madrid World» از لحظات خود نهایت لذت را ببرند.

منبع: AS

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , دوبی , شهربازی , افتتاح , سرگرمی سازی , رئال مادرید , شهربازی مدرن , بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان