اقدام جذاب مرسدس بنز به قصد رفاه بیشتر خریداران مراکزخرید

اقدام جذاب مرسدس بنز به قصد رفاه بیشتر خریداران مراکزخرید
اقدام جذاب مرسدس بنز به قصد رفاه بیشتر خریداران مراکزخرید

مرسدس بنز با برند سایمون شریک می‌شود تا شارژ سریع را به مراکزخرید بیاورد. مرسدس بنز با مشارکت جدید با سایمون، بزرگ‌ترین مالک مراکزخرید در ایالات‌متحده، شبکه شارژ پرقدرت خود را در آمریکای شمالی گسترش می‌دهد. این خودروساز قصد دارد 55هاب شارژ را در اماکن خرده‌فروشی سایمون نصب کند تا شارژ راحت و سریع EV را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند. هر مرکز شارژ مرسدس بنز دارای 8 تا 10شارژر سریع DC با دوشاخه CCS و NACS است. تعداد شارژرها بسته به نیاز مکان متفاوت است. این هاب‌ها با صددرصد انرژی پاک تامین می‌شوند و از تعهد مرسدس بنز به تحرک پایدار حمایت می‌کنند. اندرو کورنلیا، مدیرعامل مرسدس بنز HPC آمریکای شمالی بر اهمیت ادغام خرده‌فروشی در تجربه شارژ EV تاکید کرد.

 

 

مرسدس با قراردادن راهبردی هاب شارژ در نزدیکی امکانات رفاهی مانند کافه‌ها و رستوران‌ها، قصد دارد فرآیند شارژ را بدون مشکل و لذت‌بخش برای مصرف‌کنندگان انجام دهد. مراکزخرید منتخب به‌راحتی در نزدیکی راهروهای بزرگراه قرار خواهند گرفت و به‌راحتی برای رانندگان خودروهای برقی محلی و مسافرتی قابل دسترسی است.

 

 

درحالی‌که یک شارژ سریع DC معمولی حدود نیم‌ساعت طول می‌کشد، خریداران در مراکزخرید اغلب دو ساعت یا بیشتر را در آنجا سپری می‌کنند. مرسدس بنز با ارائه شارژ سریع در مراکزخرید تضمین می‌کند رانندگان می‌توانند به‌راحتی وسایل نقلیه خود را شارژ کنند و از امکانات موجود در مرکزخرید لذت ببرند. همکاری بین مرسدس بنز و سایمون اهمیت فزاینده ادغام زیرساخت شارژ خودروهای الکتریکی در فضاهای خرده‌فروشی را نشان می‌دهد.

 

 

مرسدس بنز با نصب هاب شارژ در مراکزخرید متعلق به سایمون، یک راه‌حل شارژ راحت و در دسترس را برای رانندگان خودروهای برقی به وجود می‌آورد که از رشد تحرک الکتریکی بیشتر حمایت می‌کند. هاب‌های شارژ، صددرصد از انرژی پاک تامین خواهند شد که با تعهد مرسدس بنز به پایداری همسو است. با استفاده از منابع انرژی پاک، خودروساز تضمین می‌کند فرآیند شارژ نه‌تنها سریع و راحت است، بلکه در سازگاری با محیط‌زیست قرار دارد.

تگها : خرده فروشی , مراکزخرید , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , خودروهای الکتریکی , خودروهای برقی , مرسدس بنز

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان