بازار داغ «فروش مجدد» در خرده‌فروشی

بازار داغ «فروش مجدد» در خرده‌فروشی
بازار داغ «فروش مجدد» در خرده‌فروشی

اخیرا با یک مقاله مواجه شدم که پیش‌بینی می‌کرد بازار دست‌دوم‌فروشی تا سال‌2026 به 82‌میلیارد دلار برسد؛ بر همین اساس، برند Thredup بیش از 55000برند را در صد دسته محصول به فروش می‌رساند.

Thredup  بزرگ‌ترین فروشنده لباس‌های دست‌دوم است و رقابت در این بخش را داغ‌تر از همیشه کرده است. در سال2022، شین، یکی دیگر از خرده‌فروشان مد به‌سرعت در‌حال رشد، پلتفرم فروش مجدد خود را با همکاری شرکت فناوری تجارت الکترونیک Treet معرفی کرد. Arrive و Recurate دو پلتفرم فروش مجدد درحال ظهور هستند که ازسوی برندهای مد ترجیح داده می‌شوند تا ماموریت پایداری خود را هدایت کنند.

 

 

با ظهور تجارت الکترونیک و اقتصاد دایره‌ای، H&M با ThredUp همکاری کرده است تا اولین سرویس فروش مجدد خود را با نام H&M Pre-Loved راه‌اندازی کند. فروشگاه فروش مجدد H&M Pre-Loved که ازسوی Resale-as-a-Service ThredUp’s پشتیبانی می‌شود، تضمین می‌کند که مشتریان می‌توانند بیشترین تعداد قطعات شیک و دوست‌داشتنی H&M را پیدا کنند. فروشگاه جدید H&M در محله سوهوی شهر نیویورک قرار دارد که شامل اولین تجربه خرید و فروش مجدد این برند در آمریکای شمالی است.

 

 

آیینه‌های هوشمند در اتاق‌های پرو می‌توانند محصولات را تشخیص دهند، توصیه‌های شخصی ارائه و محصولات بیشتری را از همکاران فروش درخواست کنند. در یک کسب‌و‌کار تجارت الکترونیکی، افزودن یک فروشگاه فیزیکی به‌عنوان نقطه تماس می‌تواند به شما در گسترش کسب‌و‌کار کمک کند. اگر فروشگاه فیزیکی در مکانی نمادین مانند منطقه سوهو در نیویورک واقع شده باشد، مطمئنا به جنبه‌های دیجیتال و فیزیکی خرده‌فروشی کمک می‌کند. H&M و Nordstrom  راه را برای فروش مجدد و مد دایره‌ای جهت گسترش افق‌های خود هموار می‌سازند.

نویسنده: ریتش موهان

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , خرده فروشی , کسب و کار , هوشمند سازی , فروشگاه , تجارت الکترونیک , رقابت , فناوری , فروش

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان