برند آلمانی که، گذشته و آینده را به هم پیوند می زند

برند آلمانی که، گذشته و آینده را به هم پیوند می زند
برند آلمانی که، گذشته و آینده را به هم پیوند می زند

برند آلمانی که، گذشته و آینده را به هم پیوند می‌زند
سفر در زمان با «آگنر»

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی،توجه روزافزون به عرصه «اکسسوری» در کشورمان با ظهور برندهای مرتبطی مانند کیاگالری، الی‌گالری، پرسته، تاج درسا، روند پرشتابی گرفته و در حال تطابق با استانداردهای روز جهانی است. بر این اساس راهبرد برندهای خارجی مانند «آگنر» غول صنعت اکسسوری در آلمان می‌تواند به عنوان یک نمونه مناسب مورد توجه همتایان ایرانی‌اش قرار بگیرد. در سال حمایت از تولید ملی، اطلاع یافتن از راهکار موفقیت‌های مارک‌های برتر، می‌تواند به رونق تولید داخلی بیفزاید. در چنین بستری، پروژه جدید «آگنر» قابلیت توجه بیشتری را دارد.

 

 

بازگشت به گذشته 
به گفته کریستین بک، مدیر اجرایی برند «آگنر» نه‌تنها در صنعت اکسسوری بلکه در بیشتر زمینه‌ها، جوانان علاقه زیادی به رجعت به مدل‌های سنتی نشان می‌دهند. جالب اینکه «آگنر» به عنوان کسی که سال‌ها مدل‌های کلاسیک طراحی کرده از علاقه‌مندان اکسسوری‌های کلاسیک است و رجعت به مدل‌های سنتی را بسیار مفید و کاربردی می‌داند. به اعتقاد او برخلاف خانم‌ها، برای آقایان کیفیت بیش از ظاهر اجناس اهمیت دارد و این اولویت کاملا در اجناس سنتی رعایت شده است.

تفاوت اروپا با خاورمیانه 
به نظر بک در اروپا چندان به آرم و لوگوی یک برند اهمیت داده نمی‌شود اما در کشورهای خاورمیانه، لوگو مانند هویت یک برند تلقی می‌شود و در واقع برای این نقطه از دنیا، گاهی نام بیش از کیفیت اهمیت دارد. او شخصا به لوگوی برند خودش افتخار می‌کند و در جهت موفقیتش گام برمی‌دارد.

تاریخی باشکوه 
بک یکی از دلایل موفقیت برندش را داشتن آرشیوی قوی از کارهای شرکت در شهر مونیخ می‌داند؛ آنچه به او اجازه می‌دهد هرازچندگاهی به آرشیو سری بزند و در طراحی‌های جدید از ایده‌های قدیمی الهام بگیرد؛ دقیقا از کیف‌های مدل دهه‌های 50، 60 و 70! از دیگر آرشیوهای الهام‌‎بخش و قابل استفاده می‌توان به یک آپارتمان- موزه بزرگ برجای‌مانده از دهه‌های پیشین اشاره کرد و زمین و کفش‌های گلف بر جای مانده از دوران سیاه و سفید هم هنوز دست‌‌نخورده و ناب باقی مانده‌اند.


 
سبک معماری آگنر

بیشتر طراحی‌های صورت‌گرفته از سوی برند آگنر به شیوه سنتی و قدیمی است؛ به این نحو که ایده‌ها و ساخته‌های قدیمی به عنوان عنصر اصلی در نظر گرفته شده و با مولفه‌های جدید و مدرن در هم آمیخته می‌شوند. در واقع شیوه بک، طرح‌بندی با خودکار و مداد روی سایزهای اصلی یک طرح است. با این کار امکان خطا به حداقل می‌رسد و شما راه برگشتی برای جبران اشتباهات دارید. 

 چرم‌هایی از ایتالیا 
 عمده چرم‌های به کار رفته در اکسسوری‌ها در کارگاهی در میلان به مرحله تولید می‌رسد اما ماجرا فقط در خرید و به کارگیری این مدل چرم‌ها خلاصه نمی‌شود. آگنر با خلاقیت‌های «بک» قصد گسترش تولیدات چرمی، طراحی رنگ‌های خاص خودش و ارائه آنها برای تک‌تک محصولات تولیدی‌اش را دارد.

اطمینان از مرغوب بودن اجناس
آگنر طی فرآیندهای خاصی در هر مرحله از تولید از کیفیت و مرغوب بودن کار خودش مطمئن می‌شود. حتی پوست حیواناتی که قرار است چرم‌ها از آنها تهیه شود هم مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مبادا در نهایت اجناس، مورد پسند مشتریان نباشد. ضمن اینکه در وبسایت قدرت شرکت، شما پس از تکمیل فرآیند پرداخت مورد نظرتان برای خرید، مرحله به مرحله با روند آماده شدن محصول مورد نظر آشنا می‌شوید و حتی می‌توانید نظر خودتان را در مورد فرآیندهای ساخت، اعمال کنید.

 

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان