ماهنامه تجارت طلایی همراه چهارمین اجلاس سالانه «The Retail Summit» دبی

ماهنامه تجارت طلایی همراه چهارمین اجلاس سالانه «The Retail Summit» دبی
ماهنامه تجارت طلایی همراه چهارمین اجلاس سالانه «The Retail Summit» دبی

تجارت طلایی، حامی رسانه‌ای «The Retail Summit»

 چهارمین مراسم سالانه ریتیل سامیت 2024 در حضور شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور، نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، 23 و 24 آوریل 2024 ( 4 و 5 اردیبهشت) در  هتل آتلانتیس برگزار خواهد شد و  به عنوان یک گردهمایی اساسی برای رهبران خرده‌فروشی جهانی، بینش‌های بی‌نظیری در مورد آینده و پویایی صنعت خرده‌فروشی ارائه می‌کند.

اصلی‌ترین موضوع برای ما در این مراسم، حضور مجدد ماهنامه تجارت طلایی به عنوان حامی رسانه‌ای ریتیل سامیت است. در واقع طبق معمول سنوات گذشته تجارت طلایی به عنوان اولین رسانه تخصصی خرده‌فروشی در ایران، حامی رسانه‌ای چهارمین دوره ریتیل سامیت است و بار دیگر از این نظر، افتخاری دیگر را نصیب صنعت خرده‌فروشی کشورمان کرده است.

 

برای این دوره، وعده مراسم کیفی‌تری داده شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند انتظار تجربه‌ای همه جانبه با دسترسی به بیش از 35 پنل آموزشی با حضور 90 رهبر و مدیر این  صنعت را داشته باشند. دستور کار مراسم بر 8 مولفه استوار است؛ هوش مصنوعی، خرده‌فروشی سنتی، اهمیت داده‌ها، دنیای دیجیتال، اقتصاد کلان، زنجیره تامین، پایداری و موضوع اخلاق و استعداد.

سخنرانان عبارتند از رامی ابو غزاله، مدیرعامل آلبیک فودز، اسکات کاتلر، مدیرعامل استاک ایکس، جان هادن، مدیر عامل گروه آلشایا، ماریا هالینز، مدیرعامل آن سامرز، مونا کتان، هم‌بنیانگذار و رئیس هدی بیوتی، مایکل موری، مدیرعامل گروه فراسرز، جیمی ساتلر، بنیانگذار، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت Authentic و رجیس شولتز، مدیر عامل  JD Sports که از طریق بحث‌های جذاب در پنل‌ها، دانش خودشان  را به اشتراک خواهند گذاشت. دستور کار سال 2024 شامل سخنرانی‌های کلیدی در مورد تورم، ژئوپلیتیک و خرده فروشی در سال 2024، علاوه بر میزگردهای متعدد و جلسات در مورد خرده فروشی در منطقه شورای همکاری خلیج فارس، استفاده از فرصت‌ها در بازارهای نوظهور، آینده خرده فروشی و پرورش مشتری تزلزل ناپذیر و وفاداری و به حداکثر رساندن مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ است.

گری تاچر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران ریتیل سامیت گفت: «ریتیل سامیت بیش از یک رویداد و در واقع همگرایی ذهن‌های متعهد به هدایت آینده خرده فروشی است. این اجلاس به عنوان یک پلتفرم حیاتی برای بحث‌های مشترک عمل می‌کند.امسال با مسائل کلیدی از هوش مصنوعی گرفته تا زنجیره تامین و پایداری و اخلاقیات، بینش‌های ارزشمندی را به اشتراک خواهیم گذاشت و مسیر جمعی را برای صنعت خرده فروشی شکل می‌دهیم.»

محمدعلی راشد لوثه، رئیس و مدیر عامل اتاق‌ بازرگانی دبی اظهار داشت: «دبی همچنان یک قطب جهانی استراتژیک برای رشد خرده‌فروشی و تجارت الکترونیک است که نقش مهمی در جذب تجارت خارجی و تبلیغ امارات به عنوان مقصد ترجیحی برای خرده‌فروشان جهانی ایفا می‌کند. بسیاری از مزیت‌های رقابتی، شهر را به عنوان قلب تپنده دنیای تجارت خرده فروشی معرفی می‌کند. با یک دستور کار به موقع و مرتبط، اجلاس خرده فروشی به عنوان یک ضرورت استراتژیک وارد عرصه می‌شود و خرده‌فروشان را گرد هم می‌آورد تا به طور مشترک، آینده‌ای پایدار را برای این بخش شکل دهند.

 لوتا افزود:«حمایت از این رویداد مهم تعهد ما را به توانمندسازی جامعه تجاری محلی و تقویت تلاش‌ها برای تقویت روابط بین‌الملل، پیشبرد اقتصاد دیجیتال و ارتقای شهرت امارات به عنوان یک مرکز جهانی پیشرو نشان می‌دهد.»

نسخه 2024 مراسم مشارکت بیش از 900 متخصص خرده فروشی و بیش از 90 سخنران صنعت جهانی را در خود دارد. از دیگر نکات برجسته این رویداد می‌توان به گردهمایی عمومی و بخش ویژه برای نقش بانوان در خرده‌فروشی اشاره کرد که بخش قابل توجهی از مراسم را شامل می‌شود و همراه با میزگردهای تعاملی است. ریتیل سامیت سال 2018 توسط گری تاچر و مارک هاوارد تأسیس شد و رویدادی جهانی و مبتنی بر محتوا برای مدیران صنعت خرده فروشی است تا گرد هم آیند، یاد بگیرند، ارتباط برقرار و بحث کنند. این رویداد یک مراسم سالانه است که در آن نمادهای صنعت و بینش‌های تخصصی را از طریق یک دستور کار پیشرفته به اشتراک می‌گذارد. در دنیای تغییرات لرزه‌ای و نوآوری، هرگز زمانی حساس‌تر از برهه کنونی برای ملاقات رو در رو جهت بحث و تبادل نظر و اشتراک‌گذاری مشکلات، پیشرفت‌ها و نوآوری‌های آینده وجود نداشته است.

 

 

تگها : ریتیل سامیت , هتل آتلانتیس دوبی , ریتیل سامیت 2024 , شیخ محمد بن راشد آل مکتوم

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان