بهبود روند «خرده‌فروشی سفر» در ابوظبی

بهبود روند «خرده‌فروشی سفر» در ابوظبی
بهبود روند «خرده‌فروشی سفر» در ابوظبی

Lagardère Travel Retail  از طریق سرمایه‌گذاری مشترک باCapital Group، 12فروشگاه معاف از مالیات و 6واحد غذا و نوشیدنی در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی افتتاح کرد. یک واحد خرده‌فروشی و یک رستوران دیگر قرار است در اواسط سال2024 افتتاح شوند.Lagardere Travel Retail به‌عنوان یک برند متخصص در زمینه غذایی و سرگرمی در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی، خدمات ویژه‌ای ارائه خواهد کرد. این خرده‌فروش علاوه‌بر طراحی مجدد و بهبود فروشگاه‌های معاف از مالیات ابوظبی، چهار فروشگاه با مفاهیم جدید خرده‌فروشی را در ترمینال شماره یک ابوظبی افتتاح می‌کند.

 

 

یک فروشگاه عمده مواد غذایی سالم که بازدیدکنندگان را در میراث غنی آشپزی منطقه غوطه‌ور و مجموعه‌ای از محصولات منطقه‌ای و مارک‌های مشهور جهانی را ارائه می‌کند، منعکس‌کننده بهترین مدل مهمان‌نوازی عربی است. همچنین یک فروشگاه زیبایی لوکس، مجموعه‌ای از عطرها و لوازم آرایشی را دارد و از برندهای سراسر جهان تهیه شده است.

تعهد Lagardère Travel Retail به غذا و نوشیدنی با این اقدامات جدید برجسته شده و دارای یک مفهوم آشپزی ممتاز است که تاد، سرآشپز مشهور انگلیسی آن را هدایت می‌کند تا گزینه‌های باکیفیت غذا و نوشیدنی را راحت‌تر بیابید.

 

 

یک سالن غذاخوری به مساحت هزار مترمربع، دارای پنج پیشخوان مختلف است و انواع پیتزاها، بستنی‌ها و اغذیه‌های جذاب عربی و بین‌المللی را سرو می‌کند. همچنین برندهای قهوه، قهوه‌های دست‌ساز را برای مسافران به ارمغان می‌آورند.

فضاهای همه‌جانبه‌ای در سراسر مجموعه ایجاد شده که شامل یک صفحه نمایشگر با ارتفاع 11متر است. مشتریان این امکان را دارند قبل از خرید، طعم قهوه را بچشند و برای کسانی که به‌دنبال محصولات کمیاب هستند، انواع مزه وجود دارد.

علاوه‌براین، Lagardère Travel Retail دو دستگاه رطوبت‌ساز ساخته است که بازدیدکنندگان می‌توانند مجموعه‌ای از سیگارهای مرغوب را کشف کنند.

 

 

 Lagardère Travel Retail از انطباق کامل با چارچوبی که پایداری در برنامه‌ریزی و ساخت‌وساز را ترویج می‌کند، اطمینان حاصل کرد. همه فروشگاه‌ها، لوازم پایدار را فراهم می‌کنند که صددرصد بازیافت شده و از کیسه‌های حمل تا بطری‌ها‌ و کارد و چنگال، قابل تجزیه هستند.

Lagardère Travel Retail 

از محصولات محلی برای کاهش ردپای کربن خود استفاده و فقط تخم‌مرغ‌های ارگانیک سرو می‌کند. همکاری با Bean & Beyond، یک سازمان محلی که ضایعات قهوه را برای کشت قارچ‌های لذیذ تغییر کاربری می‌دهد به ایجاد یک محیط دایره‌ای کمک می‌کند. این خرده‌فروش، برنامه‌هایی برای افزایش بیشتر برنامه پایداری خود در ابوظبی در ماه‌های آینده دارد. 

 

مدیرعامل شرکت  Lagardère Travel Retail UAEگفت: «ما مفتخریم که برای همکاری با فرودگاه‌های ابوظبی در این پروژه قابل‌توجه انتخاب شده‌ایم.

با راه‌اندازی 18فروشگاه جدید خرده‌فروشی و واحدهای غذا ونوشیدنی در ترمینال A فرودگاه بین‌المللی ابوظبی، هدف ما صرفا باز کردن فروشگاه‌ها نبود، بلکه ایجاد مقصدی بود که لذت مسافران را افزایش دهد و استاندارد جدیدی ایجاد کند. توسعه مفاهیم به‌طور یکپارچه، نوآوری، پایداری و خدمات استثنایی را در هم می‌آمیزد تا درنهایت تجربیات فراموش‌نشدنی برای مسافران را ارائه کند. مشتاقانه منتظر استقبال از مسافران و شکل دادن به آینده خرده‌فروشی سفر هستیم.»

 

 

مورین بنرمن، مدیر ارشد بازرگانی فرودگاه‌های ابوظبی، گفت: «خوشحالیم از شرکت Lagardère Travel Retail در ترمینال

A فرودگاه بین‌المللی ابوظبی استقبال می‌کنیم.

ترمینالA با 163گزینه غذا و نوشیدنی و خرده‌فروشی، تجربه مسافران را بهبود می‌بخشد و به تعریف مجدد خرده‌فروشی سفر کمک می‌کند.

ما مشتاقانه منتظریم تا با Lagardère Travel Retail  همکاری کنیم تا دوران جدیدی از حمل‌ونقل هوایی را در ابوظبی شکل دهیم

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , سرمایه گذاری , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , فروشگاه لوکس , غذا و نوشیدنی , آرایشی و بهداشتی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان