بهترین مرکزخرید برای کریسمس «آمریکامال» در صدر

بهترین مرکزخرید برای کریسمس «آمریکامال» در صدر
بهترین مرکزخرید برای کریسمس «آمریکامال» در صدر

تحقیقات جدید نشان داده «آمریکامال» بهترین مرکزخرید برای خرید کریسمس امسال است.

رتبه‌بندی مراکزخرید در سراسر آمریکا براساس میزان شلوغی آنها در طول فصل تعطیلات، در دسترس بودن و هزینه پارکینگ، تنوع فروشگاه‌ها، تعداد رستوران‌ها و ساعات کاری فصلی، صورت گرفته و به هر آیتم براساس توانایی مجموعه از یک تا 10 امتیاز داده شده است.

«آمریکامال» با کسب مجموع 8.3 از 10امتیاز موجود به‌عنوان بهترین مرکزخرید برای خرید کریسمس شناخته شد و مرکزخرید Aventura در فلوریدا با امتیاز 5.7 از 10 در رتبه دوم قرار گرفت. «آمریکامال» در همه رده‌ها رتبه بالایی دارد؛ از بهترین عملکرد تا پارکینگ و فروشگاه‌های متنوع!

 

 

براساس این رتبه‌بندی، «آمریکامال» دارای 13.9هزار قطعه پارکینگ است که استفاده از همه آنها در تمام طول روز رایگان بوده و 483فروشگاه مختلف برای بازدید خریداران وجود دارد. این مرکزخرید به‌خاطر طول مدت فعالیت در یک روز کاری هم رتبه خوبی دارد؛ به‌طوری‌که در اکثر روزها ساعت11 باز بوده و حتی روزهای یکشنبه‌ها تا دیروقت مشغول ارائه خدمات است. این مرکزخرید به‌دلیل میانگین بازدید روزانه 109589بازدیدکننده، گاهی اوقات احساس شلوغی می‌کند. «آمریکامال» در روز شکرگزاری تعطیل خواهد بود اما برای جمعه سیاه در ساعت7 صبح باز و در ساعت9 شب بسته می‌شود و در روزهای جمعه و شنبه ساعات کاری مجموعه افزایش یافته است.

 

 

افتتاحیه جذاب

Toys R Us بار دیگر در مینه‌سوتا حضور یافت و یک فروشگاه پر و پیمان را در «آمریکامال» افتتاح کرد.

در طول آخر هفته، این خرده‌فروش، اسباب‌بازی‌های هدیه و رویدادهای داخل فروشگاه را ارائه می‌کند. فضای 11000 فوت مربعی دست مجموعه را برای هر مدل خلاقیتی باز می‌گذارد. این فروشگاه از ساعت 10صبح تا 9شب باز است. این اولین فروشگاه مستقل Toys R Us در مینه‌سوتا از سال2018 است؛  زمانی که پس از ورشکستگی، تمام مکان‌های باقی‌مانده خود را تعطیل کرد.

 

WHP Global به‌عنوان مالک Toys R Us، وب‌سایت فروشگاه را از زمان تعطیلی آن حفظ کرده و در سال2022 این برند با «میسیز» قراردادی برای ارائه مفاهیم جدید فروشگاه‌های بزرگ خود منعقد کرد.

در ماه سپتامبر، WHP Global اعلام کرد با Go Retail Group همکاری می‌کند که به موجب آن تا اوایل سال 2024، 24فروشگاه مستقل در سراسر ایالات‌متحده افتتاح می‌شود.

منبع: Fox9.com

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , مراکزخرید , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , رستوران , افتتاح , کریسمس , آمریکامال

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان