
گروه Majid Al Futtaim با افتتاح اولین فروشگاه مستقل Poltrona Frau در عربستان سعودی، نقطه عطف جدیدی در توسعه استراتژیک لوکس خود رقم میزند. این فروشگاه که در مرکز خرید Centria Mall در ریاض واقع شده، هم بر پیچیدگی روزافزون مصرفکنندگان و هم بر جاهطلبی این گروه برای تسلط بر بازار دکوراسیون داخلی لوکس منطقهای تأکید دارد.
این سومین فروشگاه Poltrona Frau در منطقه شورای همکاری خلیجفارس و اولین فروشگاهش در خارج از امارات متحده عربی است و پس از راهاندازیهای موفقیتآمیز در Mall of the Emiratesافتتاح شده. فروشگاه برجسته ۳۲۰ مترمربعی در ریاض توسط AMDL CIRCLE تحت مدیریت Michele De Lucchi طراحی شده و سبک معماری معاصر را بادقت هنری ترکیب میکند و جلوههای برگزیده سبک زندگی و یک کتابخانه را به نمایش میگذارد.
Fahed Ghanim، مدیرعامل بخش «سبک زندگی» گروه Majid Al Futtaim گفت: «عربستان سعودی یک بازار رشد کلیدی برای ما وPoltrona Frau است، زیرا تقاضا برای زندگی خاص همچنان رو به افزایش است. این افتتاحیه براساس حرکت قوی برندمان پس از افتتاح اولین فروشگاه Poltrona Frau در Mall of the Emirates و راهاندازی پلتفرم تجارتالکترونیک محلی است.» آغاز به کار شعبه ریاض با شتاب خردهفروشی جهانی Poltrona Frau همزمان است. برند ایتالیایی وارد بازارهای جدیدی مانند سائوپائولو، بانکوک و کوالالامپور میشود. در عربستان سعودی، این برند به بخشهای مسکونی، خدمات ارائه خواهد کرد و از چشمانداز ۲۰۳۰ عربستان حمایت میکند. Nicola Coropulis ، مدیرعامل Poltrona Frauگفت: «حضور در ریاض، موقعیت ما را در منطقهای تقویت میکند که بهطور فزایندهای با ارزشهایمان همسوست. این فروشگاه شاخص در عربستان سعودی از رشد کسبوکار برندمان پشتیبانی خواهد کرد.»
تجربه لوکس و سطح بالا
فروشگاه جدید، محصولات نمادین خود را به نمایش خواهد گذاشت. راهاندازی شعبه ریاض تنها چند هفته پس از آن صورت میگیرد که Majid Al Futtaim از راهاندازی گسترده فروشگاههای لوکس در ۲۰۲۵ خبر داد و اعلام کرد 30 فروشگاه جدید در سراسر منطقه شورای همکاری خلیجفارس راهاندازی میکند. برندهای ایتالیایی مانند Eleventy و Corneliani بخشی از فروشگاهها هستند. افتتاح فروشگاه Poltrona Frau در ریاض، افزایش نفوذ Majid Al Futtaim و تعریف مجدد تجربه خردهفروشی لوکس خاورمیانه را تثبیت میکند. Majid Al Futtaim با استراتژیهای چندکاناله، مجموعههای منتخب و تمرکز بر خردهفروشی مبتنی بر تجربه، قصد دارد علاوه بر تعیین استاندارد، مقیاسپذیری مناسبی هم داشته باشد.
منبع: Imagesretailme.com