تداوم رویاپردازی‌های ماجد الفطیم با متاورس

تداوم رویاپردازی‌های ماجد الفطیم با متاورس
تداوم رویاپردازی‌های ماجد الفطیم با متاورس

 

ماجدالفطیم از را‌ه اندازی مرکز خرید متاورس خبر داد. این مرکز خرید در مرحله اولیه توسعه است و پس از چند مرحله آزمایش به روی بازدیدکنندگان باز خواهد شد. پس از چند مرحله آزمایش، اولین مرکز خرید مجازی دوبی به روی بازدیدکنندگانی باز خواهد شد که به‌دنبال افزایش تجارب دیجیتال در خرده‌فروشی، سرگرمی و پیشنهادات اوقات فراغت هستند.

در داخل مرکز خرید، بخش ویژه مشتریان، فروشگاه کارفور، سینما و غرفه مخصوص برندهای مشهور، علاوه‌بر فروشگاه‌های بزرگ و دارای اسم و رسم به چشم می‌خورد. 

 

 

 

«خلیفه بن‌بریک»، مدیرعامل بخش مدیریت دارایی ماجدالفطیم گفت که مرکز خرید متاورس یک مقصد خرده‌فروشی و سرگرمی پیشرو خواهد بود و مطمئناً یک جاذبه بزرگ برای مشتریانی است که هوس تجربه‌های دیجیتال از محبوب‌ترین برندهای خود را دارند. فاطمه زاده، مدیر بخش دیجیتال مرکز خرید جدید اعلام کرد چگونه در چند سال گذشته تقاضا برای فروشگاه‌های دیجیتال افزایش یافته است. او دراین‌باره گفت: «ما کار می‌کنیم تا از علم رفتار و داده‌ها استفاده کنیم و به مشتریان آنچه را می‌خواهند ارائه کنیم. مشاهدات سریع مصرف‌کننده ما و به دنبال آن، یک برنامه اقدام و یک‌سری مراحل آزمایشی، اکنون منجر به یک پروژه تمام‌عیار شده است که یک قدم جلوتر از خرید آنلاین است.» در همین حال، امارات چندین پیشرفت در متاورس داشته است. در نوامبر 2022، شیخ حمدان بن‌محمد بن‌راشد آل‌مکتوم، ولیعهد دوبی، رئیس شورای اجرایی دوبی و رئیس کمیته عالی توسعه فناوری آینده و اقتصاد دیجیتال دوبی، مرحله جدید استراتژی استفاده از متاورس را تصویب کرد.

 

 

هدف این استراتژی تقویت اقتصاد دیجیتال و اجرای اقداماتی برای توانمندسازی استفاده از متاورس و فناوری‌های آینده است. این طرح‌ها همچنین به‌دنبال ایجاد و کشف مهارت‌های اماراتی‌های با استعداد و ایجاد یک جامعه بزرگ متاورس در دوبی است که شامل شرکت‌های متاورس، استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران و کاربران می‌شود. این طرح‌ها همچنین شامل پروژه‌های استراتژیک با مشارکت بازیگران بخش خصوصی و رویدادهایی با هدف تبدیل دوبی به مرکزی برای رویدادهای منطقه‌ای و جهانی مربوط به فراجهان هستند.

منبع: Gulfbusiness.com

تگها : اقتصاد , خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , برند , استارت آپ , امارات , فناوری , ماجدالفطیم , فروشگاه‌ کارفور , توسعه , متاورس , مراکزخربد

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان