تداوم رویاپردازی ABG با خرید «هانتر»

تداوم رویاپردازی ABG با خرید «هانتر»
تداوم رویاپردازی ABG با خرید «هانتر»

Authentic Brands Group ، یک شرکت خصوصی آمریکایی که به‌دلیل مالکیت برندهایی مانند ریباک و تد بیکر شناخته شده، اخیرا مراحل خرید برند کفش بریتانیایی «هانتر» را تکمیل کرده است.

این معامله به ارزش 125میلیون دلار، گام مهم دیگری در استراتژی ABG برای تنوع بخشیدن به سبد خود از طریق خرید برندهای خارج از ایالات‌متحده است.

هانتر به‌عنوان یک برند 160ساله از یک تولید‌کننده چکمه‌های لاستیکی به یک برند سبک زندگی تبدیل شده که طیف گسترده‌ای از کفش، لباس‌های رسمی، کیف و لوازم جانبی طراحی‌شده برای فضای باز در محیط‌های روستایی و شهری را ارائه می‌کند. خرید هانتر به‌دنبال خرید برند تد بیکر مستقر در بریتانیا به مبلغ 254میلیون دلار در اکتبر سال گذشته صورت گرفت. علاوه‌بر این، ABG با دیوید بکهام، ستاره فوتبال بریتانیا برای مالکیت و مدیریت کسب‌وکار او با نامDB Ventures، همکاری کرد و حضور بین‌المللی خود را بیشتر گسترش داد. خرید هانتر بخشی از رویکرد برندسازی ABG است که هدف آن تنوع بخشیدن به سبد خود با برندهای غیرآمریکایی است. پس از این معامله، ABG قصد دارد از شبکه متخصصان دسته‌بندی و شرکای عملیاتی خود برای تسریع گسترش هانتر در سراسر جهان استفاده کند. این شرکت همچنین برنامه‌هایی را برای اضافه کردن شرکای برند دیگری به مجموعه خود نشان داد و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اعلام شود.

 

 

برای حمایت از رشد هانتر، ABG سازمان توسعه و طراحی محصول Batra Group و Marc Fisher Footwear را به‌عنوان شرکای اصلی در مناطق کلیدی منصوب کرده است. گروه Batra به دارنده مجوز اصلی در بریتانیا و در سراسر قاره اروپا تبدیل خواهد شد و مسئولیت طراحی و توسعه محصولات هانتر و همچنین راه‌اندازی فروشگاه‌های خرده‌فروشی برند هانتر، توزیع عمده‌فروشی و تجارت الکترونیک را در این مناطق برعهده می‌گیرد. در همین حال،Marc Fisher Footwear  شریک اصلی تولید کفش هانتر در ایالات‌متحده خواهد شد.

جیمی سالتر، بنیانگذار، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل این گروه، هیجان خود را درمورد خرید جدید ابراز کرد و گفت: «ما هیجان‌زده هستیم که خرید هانتر را نهایی کنیم

سالتر همچنین بر اهمیت گسترش روابط با شرکای قدیمی معتبر که سوابق خوبی در توسعه محصول در دسته‌های مختلف و شبکه‌های خرده‌فروشان برجسته ایجاد کرده‌اند، تاکید کرد و افزود: «ما مشتاقانه منتظر همکاری با آنها و شبکه شریک بزرگ‌تر خود برای ادامه رشد برند هانتر خواهیم بود

 

 

با اضافه شدن هانتر به مجموعه،Authentic Brands Group  اکنون بیش از 40برند در دسته‌های مختلف را در اختیار دارد. برندهای این شرکت، فروش جهانی 25میلیارد دلاری دارند و بیش از 10800فروشگاه در بیش از 150کشور جهان را اداره می‌کنند.

خرید هانتر موقعیت ABG را به‌عنوان یک شرکت مدیریت و برندی پیشرو تقویت می‌کند. همان‌طورکه این شرکت به گسترش دامنه خود و کسب برندهای جدید ادامه می‌دهد، جالب است ببینیم چگونه مدل‌های تجاری نوآورانه  ABG، داستان‌سرایی قدرتمند و تجربیات همه‌جانبه آینده این برندهای نمادین را شکل می‌دهند.

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند ایتالیایی , هانتر , برند کفش

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان