جشن سه سالگی مهرادمال

جشن سه سالگی مهرادمال
جشن سه سالگی مهرادمال

دوم بهمن‌ماه همزمان با جشن باستانی بهمنگان، مهرادمال مراسم سومین سالگرد افتتاح خود را با همراهی برخی از فعالان صنعت مراکز خرید کشورواعضای باشگاه مشتریان این مجموعه وبا هنرمندی واجرای جذاب و ارزشمند رشید کاکاوند، رضا رفیع و شاهرخ کشاورز برگزار کرد.

 

 

در ابتدای این مراسم مجتبی کاظمی مدیرعامل مرکز خرید مهراد مال ضمن تشکر از حضور میهمانان از روند سه ساله افتتاح این مجموعه و برگزاری رویدادهای پرشمار در کلیه ایام و مناسبت‌های ملی و باستانی با هدف ایجاد بستری مناسب برای خلق تجربیاتی شاد برای مشتریان را تشریح کرد و ادامه داد که هدف مهرادمال ارتقا کیفیت خدمات رسانی به مشتریان و اهالی استان البرز است.

 

 

سپس شاهرخ کشاورز نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا در ایران در مورد این انجمن و مراسم سالانه آن توضیحاتی ارائه کردند و پس از سخنرانی ایشان از جایزه‌ای که مهرادمال در ماه آبان سال جاری در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برای کشور ارمغان آورد در حضور مدیران مراکز خرید اُپال، کورش مال، معین مال، آرتمیس فرمانیه و ... رونمایی شد.

 

 

در بخش پایانی نیز حاضرین در این رویداد از گفت‌وکوی جذاب و شنیدنی رشید کاکاوند و رضا رفیع بهره بردند و نهایتا مراسم با اجرای زنده مهدی یغمایی سفیر فرهنگی و هنری مهرادمال به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان