جیوردانو و تداوم قدرت‌نمایی در خاورمیانه

جیوردانو و تداوم قدرت‌نمایی در خاورمیانه
جیوردانو و تداوم قدرت‌نمایی در خاورمیانه

 

ایشوار چوگانی، مدیرعامل بخش خاورمیانه «جیوردانو» در پاسخ به سؤالی درباره برخی نقاط عطف مهم این برند مد در 12 ماه گذشته، ادعا کرد تیم کاری او آن‌قدر درخشان بوده که باید سی‌مین سال حضور در منطقه خاورمیانه را جشن بگیرد!

طی 12 ماه گذشته، «جیوردانو» 10 فروشگاه در منطقه و همچنین در بازارهای جدید ازجمله بنگلادش، غنا، پاکستان، کنیا و مصر افتتاح کرده است. چوگانی دراین‌باره گفت: «سال 2022 برای جیوردانو سال شگفت‌انگیزی بود. فروش کلی ما در سال 2022 نسبت‌به سال 2021، 29 درصد افزایش یافت. تعداد کل کالاهای فروخته‌شده در سال جدید از 5 میلیون قطعه فراتر خواهد رفت که بسیار بیشتر از هر یک از سال‌های گذشته است.»

 

 

جیوردانو خاورمیانه که در سال 1993 به‌عنوان یک شرکت تابعه برند جیوردانو تأسیس شد، پشتیبانی استراتژیک، تدارکات و مدیریت را برای شرکای فرنچایز این برند در سراسر منطقه فراهم می‌کند و همچنین به‌طور مشترک مسئولیت گسترش برند جیوردانو در سراسر جهان را برعهده دارد. چوگانی ادامه داد: «با نگاهی به آینده، ما از طریق افتتاح شعب در آفریقا و آسیای مرکزی به‌عنوان مناطق اصلی تمرکز، توسعه مستمری را انجام خواهیم داد.»

 

 

درحال‌حاضر جیوردانو خاورمیانه بیش از 270 فروشگاه در سراسر کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس، یمن، مصر، لیبی، عراق، موریس، غنا، کنیا، آفریقای جنوبی، هند، پاکستان، سریلانکا، بنگلادش، مالدیو، نپال، ارمنستان، گرجستان و مغولستان دارد. این برند فروشگاه‌های بیشتری را در تمام بازارهای موجود و جدید افتتاح خواهد کرد و هدفش رسیدن به مرز 300 فروشگاه در منطقه تا سال 2025 است. جیوردانو خاورمیانه، همزمان با گسترش فروشگاه‌های فیزیکی به‌شدت درحال رونق‌بخشی به تجارت آنلاین خود است و تابه‌حال رشد دورقمی سال به سال را در این زمینه ثبت کرده است. این برند به بیش از 2 میلیون مشتری در شورای همکاری خلیج‌فارس و بیش از 12 میلیون در سراسر جهان خدمات ارائه می‌کند.

به‌طور خلاصه وقتی درمورد 3 موضوع کلیدی و آموخته‌شده از سال 2022 سؤال شد، چوگانی گفت: «تاب‌آوری کلیدی، انعطاف‌پذیری ضروری و اعتمادبه‌نفس بسیار مهم است.»

 

منبع: BLOOMBERG.COM

 

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , فروش , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , افتتاح شعب , تجارت آنلاین , مدیریت , خاورمیانه , جیوردانو , برند مد

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان