خریدهای شخصی‌سازی شده در «وست‌ادمونتون‌»

خریدهای شخصی‌سازی شده در «وست‌ادمونتون‌»
خریدهای شخصی‌سازی شده در «وست‌ادمونتون‌»

یک  استارت‌آپ خرده‌فروشی مستقر در کانادا و انگلیس به قصد شخصی‌سازی کردن محصولات «وست‌ادمونتون» با این مرکز خرید مشهور همکاری می‌کند. پیش‌بینی می‌شود که این طرح در سه ماه سوم سال 2023 به مرحله پایانی بهره‌برداری برسد و بر این اساس، ذخیره اطلاعاتی عظیمی از سلایق خریداران به قصد شخصی‌سازی دقیق و سفارش‌های جدید از طریق مرکز خرید «وست‌ادمونتون» به این استارتاپ کانادایی ارسال می‌شود. خریدهای مفهومی، مرحله نهایی طراحی شده از سوی  استارت‌آپ انگلیسی–کانادایی برای مرکز خرید مشهور دنیاست و قرار است تا پایان سال ‌جاری از فاز اول تکنولوژی‌های حاصل از این همکاری رونمایی شود. این حرکت آغاز رویکردی به سمت افزایش خریدهای هوشمند است.

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , انگلیس , کانادا , خدمات شخصی سازی در خرید , خدمات شخصی سازی مراکز خرید , شخصی سازی خرید , استارت آپ در زمینه شخصی سازی اطلاعات مشتری , شخصی سازی اطلاعات مشتری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان