رازهایی از زنان که برندها حتماً باید بدانند

رازهایی از زنان که برندها حتماً باید بدانند
رازهایی از زنان که برندها حتماً باید بدانند

 به پای هم پیر شوید

این روزها اکثر برندها به نیاز مخاطبان جوان‌تر پاسخ داده و آنها را با ارائه لباس‌های مد روز هدف قرار می‌دهند اما چه اتفاقی می‌افتد که مخاطبان اصلی به آنها وفادار می‌مانند؟

آیا برندهای مد زنان مسن، تیپ بدنی و ترجیحات آنها را درک می‌کنند؟ بسیاری از برندها درحال‌حاضر به زنان بالای 40 سال به‌عنوان بازار هدف‌شان در زمینه ارائه محصولات می‌نگرند.

در صنعت فیلم و موسیقی، بیش از 40 زن بدون هیچ نشانه‌ای از کاهش قدرت به کار خوب خودشان ادامه می‌دهند. همه این زنان هنوز هم روندها را دیکته می‌کنند و سبک آنها با افزایش سن تغییر چندانی نکرده است.

 

 

به یاد می‌آورم برندی در سال 2007 به نام اولا پاپکن مطالعات امکان‌سنجی قبل از ورود به بازار را انجام داده بود و فرضیه ما را مبنی بر وجود جایگاه زیربنایی در بازار لباس‌های سایز بزرگ برای زنان تأیید کرد و ما آن را راه‌اندازی کردیم. براساس تحقیقات، زنان بالای 40 سال، 56 درصد از کل خرید لباس در سال 2022 را رقم زدند و هزینه‌های آنها در حال افزایش است؛ درحالی‌که زنان زیر 40 سال هزینه‌های خود را کاهش دادند. طراحی لباس برای سنین بالای 40 سال مستلزم هماهنگی ویژه با سایزبندی است. با افزایش سن، بدن زنان تغییر می‌کند و موفقیت برند به ایجاد طرح‌هایی جذاب و متفاوت برای آنها بستگی تام و تمامی دارد. زنان 40 ساله علاقه‌ای به دنبال کردن روندها ندارند اما به شیک بودن و خوش‌ساخت بودن قطعات اهمیت می‌دهند. برندهایی مانند کیت اسپید و فرانسیس ولنتاین به‌شدت به ظاهر قدیمی که امتحان خود را پس داده، متکی هستند. کریستن فانارکیس، بنیانگذار و مدیر خلاق Senza Tempo، (برندی که زنان بالای 40 سال را نیز هدف قرار می‌دهد) می‌گوید مشتری‌های آنها کیفیت را در اولویت قرار می‌دهند. آنها به دنبال محصولاتی هستند که از بهترین مواد ممکن مانند ابریشم، پشم و پنبه مرغوب ساخته شده باشند.

 

 

همان‌طور که آنها انگیزه‌های خود را برای هدف قرار دادن مخاطبان جوان‌تر دنبال می‌کنند، پول واقعی از نقطه نظر سودآوری در هدف قرار دادن زنان مسنی نهفته است که در دوران جوانی خود با یک برند رشد کرده‌اند. شکاف بزرگی در خرده‌فروشی مد خاورمیانه وجود دارد و هیچ‌یک از خرده‌فروشان مد، زنان مسن را هدف ارائه محصولات خود قرار نمی‌دهند. اکنون زمان مناسبی است تا برندهای مد پیشنهادهای منحصربه‌فردی ارائه کنند و زنان مسن را نه با لباس‌های شیک، بلکه با سبک‌هایی که می‌تواند احساسات و تجربه آنها را تکمیل کند به شگفتی وادارند.

نویسنده: ریتش موهان

منبع: RETAILRITESH

 

تگها : خرده فروشی , مد , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , ریتیل , ریتش موهان , موفقیت , وفاداری , زنان مسن , لباس های مد

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان