رونق اقتصادی جنوب تهران؛ رویکرد نوین خدمات‌رسانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

رونق اقتصادی جنوب تهران؛ رویکرد نوین خدمات‌رسانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه
رونق اقتصادی جنوب تهران؛ رویکرد نوین خدمات‌رسانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

 

 

در ادامه سلسله افتتاح‌های شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، افتتاح شعبه جدید این فروشگاه با نام «ابریشم» واقع در محله علی‌آباد جنوبی، رونق خاصی به این محله قدیمی تهران بخشیده است.

به گزارش شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، این بنگاه اقتصادی خصوصی به‌منظور توسعه فروشگاه‌های خود و ایجاد فرصت مناسب اقتصادی و اشتغالزایی در راستای تحقق هدف توسعه شتابان، با افتتاح شعبه جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با نام «ابریشم» واقع در محله علی‌آباد جنوبی از محله‌های قدیمی تهران، موجب رونق اقتصادی و افزایش امنیت اجتماعی شده است. محله علی‌آباد جنوبی در منطقه 16 شهرداری شهر تهران با تراکم جمعیت بیش از 150 هزار نفر، فاقد تاسیسات فروشگاهی متناسب با درخواست ساکنان محلی بود که در 11 خرداد امسال با برگزاری مراسم رسمی افتتاحیه فروشگاه رفاه «ابریشم» با همکاری شهرداری منطقه و شورایاری محله، رویکرد نوینی در خدمت‌رسانی به مردم منطقه را شاهد بود.

بر اساس گفته‌های ساکنان محله علی‌آباد، پیش از تاسیس فروشگاه جدید رفاه در ساختمان قدیمی دخانیات، این سازه متروکه و محل تجمع معتادان و اراذل و اوباش و موجب ناامنی اجتماعی بود که خوشبختانه با تاسیس این فروشگاه علاوه‌بر ایجاد امنیت منطقه، تامین گسترده مایحتاج ساکنان، دسترسی به خدمات اقتصادی و کالاهای باکیفیت نیز برای آنان میسر شد.

این فروشگاه اکسپرس رفاه با مساحت 700 مترمربع و سرمایه‌گذاری 20‌میلیاردریالی، اشتغالزایی بیش از 100 نفر از نیروهای متخصص را فراهم کرده است.

گفتنی است؛ غرفه‌های تخصصی در حوزه‌های مواد غذایی تازه، غذای گرم خانگی و سنتی، فست‌فود، لبنیات تازه، گوشت تازه (قصابی)، نان ارگانیک و محصولات اختصاصی تولید شده توسط شرکت رفاه، محیط جذاب و مدرن فروشگاهی از شاخص‌های مهم این شعبه جدید و مدرن از خانواده بزرگ رفاه بوده که همه‌روزه از ساعت 8 تا 23 آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.

 

 

تگها : خرده فروشی , اشتغال زایی , ماهنامه تجارت طلایی , فروشگا های زنجیره ای رفاه , افتتاحیه , خدمت رسانی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان