رویاهای تامی هیلفیگر هر روز بزرگ‌تر از دیروز

رویاهای تامی هیلفیگر هر روز بزرگ‌تر از دیروز
رویاهای تامی هیلفیگر هر روز بزرگ‌تر از دیروز

برند تامی هیلفیگر، یک فروشگاه پرچمدار جدید 2600‌‌فوت‌مربعی مخصوص لباس‌های زنانه، مردانه، کفش و لوازم‌جانبی را در مرکزخرید «بلانچارد استون» افتتاح کرد. به این ترتیب، تامی از نظر استراتژیک در کنار برندهای کالوین کلین، مانگو و زارا و به‌عنوان مارک‌های مشهور در این مکان، خودنمایی خواهد کرد. «بلانچارد استون» اخیرا شاهد افتتاحیه‌های نام‌های بزرگ زیادی بوده است؛ به‌عنوان‌مثال، اوایل امسال نایک، فروشگاه مفهومی خود را با مساحت 10هزار فوت‌مربع به مدت 10سال و برشکا یک فروشگاه 10000فوت‌مربعی با اجاره 12ساله افتتاح کردند. این مرکز در طول سه سال گذشته از توسعه و فرآیند بازسازی گسترده ازجمله ارتقای کامل مرکزخرید با هزینه‌های برنامه‌ریزی‌شده بهره برده است.

 

 

شارون والش، مدیر لیزینگ «فالکون» و مدیر دارایی مرکزخرید «بلانچارد استون» گفت: «تقاضا برای اجاره فضای خرده‌فروشی همچنان زیاد است و ما شاهد علاقه فراوانی ازسوی برندهای داخلی و بین‌المللی هستیم. مشتاقانه منتظر هستیم در ماه‌های آینده قراردادهای جدید بیشتری را اعلام کنیم که پیشنهاد ما را برای مهمانان، تازه و قانع‌کننده نگه می‌دارد.» درآمد تامی هیلفیگر با افزایش تقاضا در آمریکای شمالی در سه‌ماهه سوم منتهی به 29اکتبر با 4درصد افزایش نسبت‌به مدت مشابه سال قبل به 2.36میلیارد دلار رسید. اگرچه نتایج کمتر از انتظارات تحلیلگران بود اما سهامPVH ، 1.59درصد افزایش یافت. اخیرا برای PVH در ایالات‌متحده زمان سختی بوده است.

 

 

تامی هیلفیگر در سه‌ماهه سوم 4درصد و کالوین کلین 6درصد رشد داشتند. به‌طورکلی، درآمدهای تامی نسبت‌به سال قبل 8درصد افزایش داشت؛ درحالی‌که عمده‌فروشی یک‌درصد افزایش داشت.  استفان لارسون، مدیرعامل تامی هیلفیگر، رشد برندش را به یک برنامه پنج‌ساله نسبت داد که سال گذشته به‌عنوان راهی برای دستیابی به فروش سالانه 12.5میلیارد دلاری تا سال2025 معرفی شد. لارسون در بیانیه‌ای گفت: «محصولات ما در دسته‌های مختلف قابل‌عرضه است. ما حاشیه سود ناخالص را افزایش دادیم، بهره‌وری موجودی را بهبود بخشیدیم و سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی خود را افزودیم. تعامل قوی با مصرف‌کننده را در دستورکار گذاشتیم و به‌طور‌کلی، سودآوری در رأس اهداف‌مان بود.» بازار تامی در آمریکای شمالی که در اوایل امسال عقب بود در سه‌ماه گذشته رشد یافت و انعطاف‌پذیری نشان داد. درآمد تامی هیلفیگر آمریکای شمالی 6درصد افزایش یافت.

 

 

بااین‌حال، درآمد کلاوین کلین در آمریکای شمالی یک درصد کاهش نشان داد؛ البته در مجموع، درآمد این گروه در آمریکای شمالی 2درصد نسبت‌به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت. لارسون گفت: «من به‌ویژه از عملکرد بهتر در آمریکای شمالی خوشحالم زیرا پیشرفت قابل‌توجهی در جهت نشان دادن پتانسیل کامل خود داشتیم و حاشیه سود را در منطقه به 13.1درصد رساندیم.» با نگاه به آینده، انتظار یک درصد افزایش درآمد در سال2024 وجود دارد. در 3ماه گذشته، این برند افزایش3 تا 4درصدی در درآمد را پیش‌بینی کرد. لارسون ادامه داد: «با توجه به اعتمادمان، سهام خودمان را به حدود ۵۵۰میلیون دلار در سال جاری افزایش داده‌ایم. ما بی‌وقفه بر ارائه سودآوری قوی، جریان نقدی قابل‌توجه و بازدهی جذاب برای سهامداران خود متمرکز شده‌ایم و در عین حال رشد طولانی‌مدت و پایدار را دنبال می‌کنیم

تگها : پوشاک , خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , مرکزخرید , افتتاحیه , سودآوری , درآمد

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان