رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت

رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت
رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت

 

 

تخفیفات افتتاحیه «دیلی‌مارکت»

فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی‌مارکت به مناسبت افتتاح فروشگاه شعبه رباط‌کریم خود در تاریخ 18 تیرماه برای 200 نفر اول، به ازای هر 150هزارتومان خرید، یک بن 200هزارریالی و به ازای هر 200هزارتومان خرید، یک سیم‌کارت ایرانسل هدیه داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جشنواره تابستانی برند «زیبو»

برند زیبو که در زمینه تولید پوشاک زنانه و اکسسوری فعالیت می‌کند، در جشنواره تابستانی خود به نام SUMMER SPECIAL  هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است که طی آن مشتریان می‌توانند با خرید سه محصول، یک محصول به دلخواه از زیبو هدیه بگیرند.

 

 

تخفیفات میان‌فصل برند «اورز»

برند اورز که تولیدکننده محصولات چرم طبیعی در ایران است، در سراسر فروشگاه‌های خود تخفیفات هیجان‌انگیز میان‌فصل در نظر گرفته است. همه محصولات برند اورز شامل 20درصد تخفیف برای خرید محصول اول و 25درصد تخفیف برای خرید محصول دوم می‌شوند.

 

 

مسابقه «آنباکس» در دیجی‌کالا

دیجی‌کالا در مسابقه‌ای تحت عنوان «آنباکس در 100ثانیه» که به‌طور هفتگی برگزار می‌شود، از خریداران می‌خواهد یک ویدئوی جعبه‌گشایی از محصولات دیجی‌کالا در 100 ثانیه بسازند. هر هفته به 4 ویدئوی برتر کارت هدیه دیجی‌کالا با مبالغ زیر تعلق می‌گیرد: نفر اول 2میلیون تومان، نفر دوم یک میلیون تومان، نفر سوم 500هزار تومان و نفر چهارم 250 هزار تومان. گفتنی است این مسابقه تا پایان سال 99 ادامه دارد.

 

 

همدلی برند «گراد» با مردم ایران

برند گراد در راستای همدلی با مردم ایران در شرایط کرونا و مشکلات اقتصادی، روی همه محصولات خود شامل پوشاک آقایان و بانوان تخفیف فوق‌العاده 48درصدی گذاشت. این تخفیف فقط تا پایان شنبه 21تیر ادامه داشت.

 

 

فروش ویژه «وین‌مارکت»

فروشگاه‌های زنجیره‌ای وین‌مارکت در فروش ویژه تابستانه خود، روی محصولاتش تا 50درصد تخفیف اعمال کرد. این تخفیف مختص آخر هفته بود و از 18 تا 20تیر ادامه داشت.

 

 

مسابقه اینستاگرامی «افق‌کوروش»

افق‌کوروش بیستم تیرماه با همراهی برند گلستان یک مسابقه اینستاگرامی طراحی کرد. جوایز درنظرگرفته شده برای این مسابقه یک هدیه 5 میلیون تومانی، یک هدیه 500 هزارتومانی و دو هدیه 200هزارتومانی است که همراهان این فروشگاه می‌توانند با حدس زدن آهنگ از روی تصویر، شانس خود را در برنده شدن در این قرعه‌کشی امتحان کنند.

 

 

شعبه جدید «هایپراستار»

فروشگاه هایپراستار جدیدترین شعبه خود را در شهر «مشهد» افتتاح کرد. این شعبه در باغ گیاه‌شناسی مشهد به آدرس خیابان جمهوری، بعد از چهارراه مقدم قرار گرفته است. گفتنی است این فروشگاه در صفحه اینستاگرام خود مسابقه‌ای دیگر تدارک دیده و به قید قرعه به برنده آن یک کارت هدیه 300هزار تومانی هدیه می‌دهد.

 

 

افتتاح شعبه جدید فروشگاه رفاه

شعبه جدید فروشگاه رفاه با نام «ولیعصر» در کرج افتتاح شد. فروشگاه رفاه وليعصر از جمله شعبه‌های اکسپرس رفاه و سي‌و‌سومين شعبه در استان البرز است که در کرج، باغستان غربی، میدان ولیعصر، ضلع جنوب غربی میدان واقع شده است.

 

 

تولد برند «آرکئوفشن»

برند آرکئوفشن پنجشنبه 19 تیرماه اولین شعبه خود را در مرکزخرید بام‌لند افتتاح کرد. این برند که در زمینه تولید پوشاک فعالیت می‌کند، در طراحی‌های خود از تلفیق باستان‌شناسی و مد استفاده کرده است.

 

 

تابستانی رنگارنگ با نوشیدنی‌های خنک در رفاه

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با برپایی جشنواره‌ای به نام «فصل نوشیدنی‌های رفاه» مشتریان خود را به خرید نوشیدنی‌های تابستانی با 50درصد تخفیف ترغیب کرد. این جشنواره از 15 تیر تا 5 مرداد ادامه دارد و با خرید در این بازه برنده جوایزی نفیس نیز خواهید شد.

 

 

مسابقه هیجان‌انگیز «اُکالا»

اُکالا با همراهی برند جینوورا (Ginovera) یک مسابقه اینستاگرامی طراحی کرده و به برندگان آن جوایز هیجان‌انگیزی شامل دو عدد گوشی گلکسیA01 و دو عدد گوشی گلکسیA10 هدیه می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

تگها : فروشگاه زنجیره ای , مجتمع تجاری , افق کوروش , ماهنامه تجارت طلایی , برند , فروشگاه زنجیره ای رفاه , هایپراستار , مرکرخرید , زیبو , اکالا , دیجی کالا , اورز , گراد , آرکئوفشن , دیلی مارکت

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان