رویدادهای فروشگاه‌ها و مراکز خرید در هفته‌ای که گذشت

رویدادهای فروشگاه‌ها و مراکز خرید در هفته‌ای که گذشت
رویدادهای فروشگاه‌ها و مراکز خرید در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، طی هفته ای که پشت سرگذاشته شد، رویدادهایی را در تعدادی از مراکز خرید، فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی کشورشاهد بوده ایم که توضیحاتی پیرامون آن در ادامه این مطلب آمده است

«سهم همسایگی» در افق‌کوروش

اولین مرحله قرعه‌کشی جشنواره بزرگ «سهم همسایگی» چهارم تیرماه در فروشگاه افق‌کوروش شعبه ملت برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این جشنواره به ازای هر 100هزارتومان یک امتیاز قرعه‌کشی دریافت می‌کردند. جوایز درنظر گرفته شده شامل سه سهم 50 میلیون‌تومانی، پنج سهم پنج میلیون‌تومانی و 495 سهم 500 هزارتومانی بود. این مراسم در صفحه اینستاگرام افق‌کوروش نیز به صورت زنده پوشش داده شد.

همچنین افق‌کوروش 30 هزارتومان تخفیف با اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه در نظر گرفته است.

 

جوجه رو آخر پاییز بشمار

دیجی‌کالا در جشنواره‌ای تحت عنوان «جوجه رو آخر پاییز بشمار» در ازای پیش‌ثبت‌نام خرید در اپلیکیشن «دیجی‌پی» به شرکت‌کنندگان نوید 10 میلیون‌تومان خرید اقساطی از دیجی‌کالا و شرکت در قرعه‌کشی روزانه یک میلیون تومان را داد.

«شهرواره» فروشگاه‌های شهروند

فروشگاه‌های شهروند برای کالاهای پرمصرف و اساسی خانوار در جشنواره تابستانی خود تحت‌عنوان «شهرواره» تا 50 درصد تخفیف در نظر گرفت. برخی از این کالاها عبارتند از: انواع گوشت گرم گوسفند و گوساله، مرغ، تخم‌مرغ، رب، برنج، خرما، چای، ماکارونی و محصولات شوینده. این جشنواره از 26 خرداد آغاز شد و تا 10 تیر ادامه دارد.

هفته نو، یکشنبه نو، یکشنبه‌سوری نو

فروشگاه جانبو با راه‌اندازی مسابقه یکشنبه‌سوری، هر هفته 500 هزارتومان جایزه نقدی برای برنده در نظر گرفته است. پخش زنده مراسم قرعه‌کشی اولین مسابقه یکشنبه‌سوری 8 تیرماه از صفحه اینستاگرام جانبو صورت گرفت.

گفتنی است جانبو برای دومین سال پیاپی برنده جشنواره «برند محبوب من» در سال 98 در بین همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شد. این جشنواره هر سال در حوزه‌های مختلف از مصرف‌کنندگان و مشتریان دعوت می‌کند تا به برندهای محبوب‌شان رای بدهند. در بازه زمانی 15 اردیبهشت تا پایان تیر امسال هر روز یک دسته‌بندی قرعه‌کشی انجام و برند محبوب انتخاب می‌شود.

 

بخر و ببر

هایپراستار سرویس جدیدی تحت عنوان «بخر و ببر» راه‌اندازی کرده که برای اولین‌بار در ایران اتفاق می‌افتد. مشتریان هایپراستار می‌توانند سفارش خود را در اسنپ‌مارکت ثبت کنند و خرید خود را به صورت آماده و بسته‌بندی‌شده با مراجعه به جایگاه مخصوص «بخر و ببر» در فروشگاه تحویل بگیرند. در اینگونه خرید ضمن اینکه هزینه ارسال وجود ندارد در زمان نیز صرفه جویی می‌شود. این سرویس در حال حاضر در هایپراستار صبا فعال است.

گفتنی است هایپراستار در جشنواره‌ای تحت عنوان «تخفیف‌های هیجان‌انگیز، برای تفریح‌های هیجان‌انگیز» به مناسبت فرارسیدن تابستان برای انواع دوچرخه، محصولات تناسب اندام، استخر بادی و وسایل شنای خود تا 20درصد تخفیف در نظر گرفته است. این جشنواره تا تیرماه 16 ادامه دارد.

فروش فوق‌العاده تابستانه کورش‌مال

بیش از 500 واحد کورش‌مال در فروش فوق‌العاده تابستانه این مرکزخرید که از یکم تا 31 تیرماه ادامه دارد، از 10 تا 50 درصد تخفیف را برای کالاهای خود در نظر میگیرند.

مشتریان وفادار آرتمیس

مجتمع تجاری -اداری آرتمیس فرمانیه با راه‌اندازی کمپین «مشتریان وفادار» از 17 خرداد تا 18 مرداد هر هفته سه جایزه یک‌میلیونی برای برندگانش در نظر گرفته است. خرید بیشتر، شانس بیشتری را برای برد مشتریان به همراه دارد.

طرح بانک آینده در جهت افزایش قدرت خرید

بانک آینده به‌عنوان مالک ایران‌مال برای افزایش قدرت خرید مردم و ترغیب آنها به خرید کالاهای باکیفیت ایرانی از ابتدای خردادماه با دادن اعتبار حداقل 10 و حداکثر 50 میلیون‌ریالی، امکان خرید از همه فروشگاه‌های ایران‌مال را در اختیار مردم گذاشته است. بازپرداخت این مبالغ سه‌ماه بعد از استفاده و به صورت قرض‌الحسنه انجام می‌شود.

 

 

هایپرفامیلی پر از تخفیف و جایزه

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرفامیلی برای مشتریان خود جشنواره‌ای از تخفیفات و جوایز در نظر گرفته است که با عضویت در باشگاه مشتریان فامیلی و خرید از فروشگاه‌های آن شامل شرکت‌ در قرعه‌کشی می‌شوند.
گفتنی است جوایز درنظر گرفته شده برای این جشنواره شامل: ۲۵۰‌ کارت خرید ۲۵۰‌هزار ‌تومانی برای مشتریان ۵۰ تا ۱۰۰ امتیازی، ۲۵ گوشی همراه برای مشتریان ۱۰۱ تا ۲۰۰ امتیازی و ۲۵ سفر به ترکیه برای مشتریان۲۰۱ امتیاز به بالا می‌شود. همچنین قرعه‌کشی از بین افرادی صورت می‌گیرد که تا عید قربان، حداقل دوبار از فروشگاه خرید کرده باشند.

 

تگها : مراکز خرید , خرده فروشی , فروشگاه های زنجیره ای , ماهنامه تجارت طلایی , مشتری مداری , جشنواره , فروش تابستانه

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان