رویداد سالانه انجمن مراکز خرید خاورمیانه (Retail Congress 2023)

رویداد سالانه انجمن مراکز خرید خاورمیانه (Retail Congress 2023)
رویداد سالانه انجمن مراکز خرید خاورمیانه (Retail Congress 2023)

MECS+R انجمن صنعت خرده‌فروشی خاورمیانه، بیست و نهمین رویداد سالانه RETAIL CONGRESS 2023 را با موضوع: «سال سرمایه‌گذاری مجدد» در نمایشگاه مجلل Ritz Carlton DIFC دبی، در تاریخ 23 و 24 اکتبر 2023 به مدت دو روز برگزار می‌کند.

امروز روز دوم این کنگره خواهد بود که طی آن جوایزی به برترین‌های هر حوزه در صنعت خرده‌فروشی تعلق خواهد گرفت.

امسال در این مراسم ۱۹۱ مرکز خرید معتبر که دارای استانداردهای بین‌المللی هستند، برای کسب افتخار رقابت می‌کنند.

باعث افتخار است که از ایران سه مرکز خرید در این رویداد معتبر رقابت می‌کنند که شامل:

مرکزخرید اپال (تهران)

مهرادمال (کرج)

میکامال (کیش)

برندگان 24 اکتبر در مراسم اهدای جوایز معرفی خواهند شد.

تمرکز برنامه‌های امسال بر سرمایه‌گذاری موفق، فناوری‌های نوظهور، استراتژی‌های جدید صنعت و مهم‌تر از همه وفاداری مشتری است.

در طی دو روز، شرکت‌کنندگان از سخنان آینده‌پژوهان مشهور جهان در موضوع روش‌های پیشرفته در مورد روندهای خرده‌فروشی استفاده خواهند کرد و در بحث‌هایی شرکت می‌کنند که آینده صنعت را شکل می‌دهد.

ماموریت و شعار مراسم امسال بازسازی و جوان سازی دنیای ریتیل است.

این کنگره به عنوان پلی بین چشم‌انداز ریتیل امروز و آینده عمل خواهد کرد و تضمین می‌کند که شرکت‌کنندگان پس از این مراسم دانش‌ مورد نیاز برای استراتژی‌‌ها و روش‌های ارتباطات صحیح را کسب خواهند کرد و برای هدایت موفقیت‌آمیز و تکامل این صنعت آماده خواهند شد.

سخنرانان اصلی:

داگ استفنز، سام راد و سونیا پیونتک، آینده پژوهان مشهور جهان، بینش‌های پیشرفته در مورد روندهای خرده‌فروشی را بررسی می‌کنند همچنین مبحث شکل دادن به آینده صنعت ریتیل مطرح می‌گردد و در مطالعات موردی، تحولات عمیق این صنعت را به نمایش می‌گذارند.

بحثهای پنل در مورد تغییر موقعیت  F&B، گرایش‌های بازاریابی و موارد دیگر هست.

کنگره خرده‌فروشی MENA 2023 با حمایت 27 حامی اصلی، 7 شریک پشتیبانی و 31 غرفه‌دار بوده و تجربه‌ای جامع و جذاب را به شرکت‌کنندگان ارائه می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

تگها : خرده فروشی , سرمایه گذاری , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , مرکزخرید , ریتیل , فناوری , موفقیت , بازاریابی , کنگره , وفاداری مشتریان , رقابت , mena , صنعت ریتیل , MENA 2023

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان