«طهران هوم» یک پله بالاتـر از آنچه می‌خواهی

«طهران هوم» یک پله بالاتـر از آنچه می‌خواهی
«طهران هوم»  یک پله بالاتـر از  آنچه می‌خواهی

طهران‌هوم از سال ۱۳۸۵ تا به حال در زمینه مبلمان و لوازم جانبی دکوراسیون داخلی خانه مشغول به فعالیت است. شعار برند طهران هوم LEVEL UP به معنای یک مرحله بالاتر است.

این برند در حال حاضر در ۵ شعبه فعالیت دارد و در سال ۱۴۰۰ توانسته جایزه یکی از برترین برندها در دوران همه‌گیری کرونا را در خاورمیانه دریافت کند.

در چند سال اخیر تعداد فروشگاه‌های طهران هوم هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ متراژ رشد چشمگیری داشته است و طبیعتا طیف محصولات نیز تنوع بیشتری داشته‌اند‌. در این شماره با مهدی ترابی، مدیرعامل «طهران هوم» گفت‌وگویی ترتیب داده ایم که از نظرتان می‌گذرد.

خودتان را معرفی کنید و از سابقه فعالیت «طهران هوم»  در این حوزه برایمان بگویید.

مهدی ترابی هستم،از سال 1385 در این زمینه شروع به فعالیت کردیم و طی چندین سال با کسب مهارت و تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی موفق به بازگشایی شعبات دیگر شدیم. ما تمامی نیازهای مشتریانمان را در زمینه دکوراسیون داخلی تامین کرده و با کلکسیون کامل و منحصر‌به‌فرد، منجر به حس خوبی از خرید برایشان می‌شویم.

 

 

چرا این شغل را انتخاب کردید؟

به دو دلیل، علاقه بسیار زیاد به این حرفه و مرتبط بودن با تحصیلاتم.

در حرفه خود به چه چیزی بیش از همه افتخار می‌کنید؟

خلاقیت و به‌روز بودن.

موفقیت را چگونه توصیف می‌کنید؟

موفقیت یعنی اینکه همیشه در حال پیشرفت باشی.

از طراحی محصولاتتان و اهمیت منحصربه‌فرد بودن محصولات «طهران هوم» برای ما بگویید.

آگاهی از مارکت و برندهای روز دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ما با توجه به این نکته و همچنین آنالیز درخواست مخاطب، طراحی محصولات را با تیم خلاق و حرفه‌ای خود انجام می‌دهیم.

در مسیر موفقیت با چه چالش هایی روبرو شدید؟

با وجود تحریم‌ها و همه‌گیری کرونا توانستیم رشد 30درصدی داشته باشیم و همچنین در سال 1400 به‌عنوان یکی از موفق‌ترین برندهای خاورمیانه در همه‌گیری کرونا معرفی شدیم.

 

 

مهم‌ترین دغدغه شما در این حرفه چیست؟

کیفیت و تحویل به‌موقع کالا و همچنین رضایت مشتریان عزیز.

وجه تمایز «طهران هوم» با سایر برندها در چیست؟

کیفیت محصولات ما و منحصربه‌فرد بودنشان وجه تمایزی است که مد نظر ماست و همچنین ما در «طهران هوم»  قبل از خرید مشتری تا هنگام استفاده خریدار از کالاها در کنارشان هستیم، که این ماموریت شامل مشاوره به مشتری از هنگام خرید تا پیشنهاد مناسب و جذاب برای چیدمان کالای خریداری‌شده است.

چه خدمات ویژه‌ای برای مشتریان در نظر دارید؟

 راهنمایی در زمینه انتخاب کالای مناسب

 آیتم‌های کامل و متنوع ما باعث انتخاب و خرید راحت‌تر برای مشتری می‌شود

 همراه بودن با مشتری از ابتدای خرید تا زمان چیدمان در منزل و همچنین خدمات پس از فروش باعث ایجاد حس اطمینان در خریداران می‌شود.

  چشم انداز «طهران هوم» برای 5 تا 10سال آینده چیست؟

پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال1405 جزء سه برند برتر در زمینه مبلمان و دکوراسیون داخلی در ایران باشیم.

آیا در آینده شاهد کانسپت‌های جدید‌ی از «طهران هوم» خواهیم بود؟

بله، قطعا شما در 6ماه دوم 1402، طهران هوم را بسیار متفاوت خواهید دید.

در استخدام نیرو و انتخاب همکار چه مواردی برای شما حائزاهمیت است؟ درحال‌حاضر چه تعداد نیروی کار در مجموعه شما مشغول به فعالیت هستند؟

در استخدام نیرو از استانداردهای برندهای معتبر دنیا استفاده می‌شود. درحال‌حاضر 68 نفر استخدام شده‌اند.

 

 

به نظر شما از لحاظ تولید کشور ما به این بلوغ عملکردی رسیده است که بتوان عنوان کرد بازار ما به تولیدات خارجی نیازی ندارد؟

به نظر من، آموزش در این زمینه بسیار ضعیف بوده و عملکردها از عملکردهای جهانی عقب است.

 آیا برنامه‌ای برای صادرات یا افتتاح شعب بین‌المللی در چشم‌انداز آینده خود دارید؟

بله، در چشم‌انداز آینده «طهران هوم» قطعا این موضوع وجود دارد.

از نظر شما نفوذ شبکه‌های اجتماعی و گسترش پلتفرم‌های فروش آنلاین برای کسب‌وکار شما فرصت مناسبی است یا هنوز جایگاه خود را در میان مشتریان به‌دست نیاورده‌اید؟

می‌توان در ارائه یک‌سری از کالاهای ریتیل موفق بود ولی نه در همه دسته‌ها.

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , ریتیل , طراحی , مبلمان , مشتری , کیفیت محصول , برندهای موفق , طهران هوم , دکوراسیون داخلی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان