عملکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دوبی

عملکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دوبی
عملکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دوبی

کارفور دوبی یک فروشگاه چندملیتی است که مقر اصلی آن در بولونی بیانکور فرانسه، در هاوتس‌دِ‌سین نزدیک پاریس قرار دارد.

کارفور یکی از بزرگ‌‌ترین هایپرمارکت‌های زنجیره‌ای دنیا با بیش از ۱۶۰۰ شعبه و چهارمین گروه فروشگاهی بزرگ در جهان (پس از والمارت، تسکو و کاستکو) از لحاظ تعداد شعبات و دومین (پس از والمارت) از لحاظ سوددهی است.

کارفور در بیش از ۳۰ کشور اروپایی، آمریکایی، آسیایی و آفریقایی فعالیت دارد.

 سیتی‌سنتر دیره

 مال آو امارات

 دوبی فستیوال سیتی

 برجمان سنتر

 سیتی سنتر مردف

 الغریر سنتر

یکی از فعالیت‌های زیبای کارفور دوبی در ماه مبارک رمضان ایجاد پک‌های پر از غذا برای افطار با قیمت، چیدمان و نصب تابلوهای مناسب برای جلب‌توجه مشتریان است.

در واقع کارفور برنامه‌های بازاریابی واقعی و مناسبی را ایجاد کرده که بسته‌های تخفیفی گروه‌های مناسب و پرمصرف موردنیاز مشتریان است و به‌نوعی کالاهای تحمیلی را در پک در نظر نمی‌گیرد. تخفیف واقعی این پک‌ها رضایت و وفاداری مشتریان را دوچندان می‌کند.

در صورت قول و وعده پاداش یا جایزه، طبق تعهد، آن را به‌طور واقعی چه در قرعه‌کشی صادقانه و چه شرایط تعهدشده با سهولت و به‌سادگی در مراحل اداری به دست مشتریان می‌رساند.

 

 

در واقع ارزش‌گذاری و خدمات مناسب به مشتریان و پرسنل خود، موجب اجرای کم‌نقص اهداف و استراتژی ازسوی کارکنان خود شده و همین امر در استقبال مشتریان و افزایش رشد سود دهی می‌شود. در واقع هر چقدر مناسب و حرفه‌ای خدمات به مشتریان و پرسنل یک سازمان ارائه شود، بازدهی حرفه‌ای‌تر دریافت می‌شود.

زمانی وفاداری برای سازمان اتفاق می‌افتد که سازمان خود به تعهداتش وفادار باشد‌.

در سال 2023، مارکتینگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دنبال کردن روندهای بازاریابی برای استراتژی شرکت‌ها مهم است و می‌تواند یک کار زمان‌بر و تمام‌وقت باشد.

برای مثال فقط در یک سال، افزایش قابل توجه به محتوای ویدیویی کوتاه را شاهد بودیم که بررسی مخاطب هدف، مراحل تولید محتوا، شاخص‌های کلیدی عملکرد و سایر مؤلفه‌ها را شامل می‌شود.

یک استراتژی بازاریابی

تیم خودتان را با اهداف خاص هماهنگ کنید، این موضوع به شما کمک می‌کند تا تلاش‌های شما با اهداف تجاری‌تان متناسب باشد و این امکان را به شما می‌دهد تا روشی را که با مخاطب هدف‌تان هماهنگ‌تر است شناسایی و آزمایش کنید تا بتوانید بهتر روی روندهای نوظهور سرمایه‌گذاری کنید.

 

 

 

Commerce and marketing of chain stores and production and distribution companies. retail

Large Carrefour branches in Dubai

One of the beautiful activities of Carrefour Dubai in the holy month of Ramadan is creating packs full of food for iftar with prices, arranging and installing appropriate signs to attract the attention of customers.

In fact, Kafoor has created real and suitable marketing programs that are the discount packages of suitable and widely used groups needed by customers and somehow do not consider the imposed goods in the package. The real discount of these packs doubles the satisfaction and loyalty of customers.

In the case of a prize promise. Based on the commitment, the awards reach the customers with ease and honesty in the administrative procedures.

In fact, valuing and providing appropriate services to customers and personnel leads to the implementation of goals and strategies by personnel, and this will welcome customers and increase profits. In fact, the more appropriate and professional services are provided to the customers and personnel of an organization, the more professional results will be received.

Loyalty happens to the organization when the organization itself is loyal to its commitments.

In 2023, marketing is of particular importance.

Following marketing trends is important to a company's strategy and can be a time-consuming and full-time task.

In just one year, we've seen an increase in attention to short video content.

It includes target audience profiles, content creation stages, key performance indicators and other components.

 

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , سرمایه گذاری , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , بازاریابی , کارفور , وفاداری مشتریان , مشتری , مجید زر , ارزش گذاری , دکتر مجید زر , سازمان , Majid zar , Dr majid zar

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان