فراز و نشیب‌های L'Oréal در زمینه فروش

فراز و نشیب‌های L'Oréal در زمینه فروش
فراز و نشیب‌های L'Oréal در زمینه فروش

لورئال با رشد فروش در اروپا و شتاب فروش در ایالات‌متحده مواجه شده اما انتظارات برای بازگشت قوی در چین را برآورده نکرده است. این گروه مستقر در پاریس که دارای زیرشاخه‌هایی از Maybelline تا Lancome است، گفت فروش در شمال آسیا 4.8درصد کاهش یافته اما انتظارات برای افزایش 14.4درصدی هم از بین رفته است. این برند به کنترل شدید ازسوی دولت چین و فروشندگان اشاره کرد که موجودی را با قیمت‌های پایین‌تر در یک مکان جمع‌آوری می‌کنند و آنها را با تخفیف مجدد می‌فروشند.

 

 

نیکلاس هیرونیموس، مدیر اجرایی لورئال در یک کنفرانس تلفنی با تحلیلگران گفت تاثیر «خرده‌فروشی سفر» موقت و محدود خواهد بود و تاثیری کوچک اما کاملا قابل مدیریت بر حاشیه سود دارد و پیش‌بینی کرد کاهش موجودی تا پایان سال ادامه خواهد داشت. در چین، جایی که بازار زیبایی با وجود «بازیابی خاموش» به‌طورکلی باثبات است، فروش در 9ماه اول 7.7درصد رشد داشته و همچنان به کسب سهم بازار ادامه می‌دهد. هیرونیموس با اشاره به برنامه‌هایی برای گسترش برچسب‌هایی مانند Lancome در سال جاری و سال آینده، گفت: چین در روند بهبودی کند بوده اما بازار لورئال برای این کشور بسیار جاه‌طلبانه باقی می‌ماند. لورئال که در سال گذشته بیشترین سهم از بازار زیبایی و مراقبت‌های شخصی در این کشور را به خود اختصاص داده بود، در ماه‌های اخیر سهم بیش‌تری از بازار چین را به دست آورده و رهبر بازار  پیشرفته است. در اروپا و آمریکای شمالی، لورئال به‌ترتیب از 16.2 و 11.8درصد از انتظارات سوددهی برای سه‌ماهه سوم پیشی گرفت که نشان‌دهنده شتاب در آمریکای شمالی است.

 

 

در اروپا، تورم، مخارج خانوارها را کاهش داده اما لورئال گفت هیچ نشانه‌ای از روی آوردن خریداران به محصولات با قیمت پایین‌تر یا خرید کمتر دیده نشده است. در سطح جهانی، رشد در بخش لوکس لورئال، کاهش یافت و شواهد بیشتری نشان می‌دهد خریداران درحال مهار شوق خریدهای گران‌قیمت هستند. جفریز با اشاره به بخش لوکس لورئال گفت: «ما همچنان فکر می‌کنیم تخمین‌های مشابه بسیار زیاد است، زیرا نشانه‌هایی از کاهش معاملات مشاهده می‌شود. براساس برآوردها، فروش برای سه‌ماه منتهی به پایان سپتامبر به 10میلیارد یورو رسید؛ یعنی افزایشی 11.1درصدی بر مبنای مشاهدات و درست کمتر از انتظارات برای افزایش 11.5درصدی

تگها : خرده فروشی , فروش , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , لورئال , لوازم آرایشی و بهداشتی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان