فراوانی کالاهای اساسی با قیمت مناسب

فراوانی کالاهای اساسی با قیمت مناسب
فراوانی کالاهای اساسی با قیمت مناسب

افزایش میزان خدمت‌رسانی فروشگاه‌های‌ زنجیره‌ای رفاه با افتتاح شعب جدید در دهه مبارک فجر

 

 

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه همچون سال‌های گذشته با آغاز به‌کار شعب جدید فروشگاهی، جشنواره تخفیفات ویژه و تامین کالاهای اساسی در سبد خرید خانوار، به استقبال دهه مبارک فجر همزمان با بهمن ماه سال جاری رفت.


 این شرکت با افتتاح شعب جدید در سراسر کشور و برگزاری جشنوارههای فروش ویژه همراه با تخفیفات چشمگیر کالاهای اساسی باکیفیت در سبد خانوار ایرانی، به استقبال دهه مبارک فجر در سال جاری رفت. این فروشگاهها با برخورداری از امکانات روز فروشگاهی در سطح استاندارد جهانی و با قرارگیری در مناطق مختلف شهرهای ایران و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، دسترسی شهروندان را به امکانات فروشگاهی مناسب فراهم کرده‌اند.

همچنین در راستای تحقق هدف راهبردی «توسعه شتابان»، در ایام دهه مبارک فجر، 13 فروشگاه و شعبه رفاهمارکت جدید در شهرهای مختلف کشور بازسازی و افتتاح شدند. قابل ذکر است که شعب جدید فروشگاه رفاه بهطور رسمی با حضور مقامات استانی و مدیران سازمانی فروشگاههای رفاه و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی افتتاح شدند.

 

 

شهرهای استانهایی چون قزوین (شعبه شقایق)، زنجان (شعبه اندیشه)، هرمزگان (شعب نور و قشم)، فارس (شعبه پاسارگاد)، کردستان (شعبه زاگرس)، مازندران (شعبه هراز)، البرز (شعبه رحمانیتبار فردیس) و تهران (شعب نقشجهان، زرتشت، جوادیه، رباط کریم و قصرالدشت) میزبان شعب جدید فروشگاه رفاه بودند. ضمن اینکه افتتاح شعب جدید و بازسازی‌شده در شهرهای مختلف تا پایان سال جاری نیز ادامه دارد.

با توجه به آغاز به‌کار شعب جدید این بنگاه اقتصادی خصوصی و همچنین رشد چشمگیر میزان سطح فروش، افزایش تعداد پرسنل، رسیدن تعداد نیروی کار با احتساب شرکت‌های زیرمجموعه به حدود ۱۱هزار نفر و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی اعضای خانواده بزرگ رفاه در فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور بهویژه همزمان با دهه مبارک فجر، انتظار می‌رود این بنگاه اقتصادی خصوصی سهم خود را در افزایش میزان اشتغالزایی در صنعت خردهفروشی کشور بیش از پیش افزایش دهد.

 

 

این مسئله در حالی است که در روزهای شیوع ویروس کرونا و افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی، بسیاری از نیروهای کار در حوزه‌های شغلی مختلف در کشور از کار بیکار شده‌اند. بنابراین این اقدام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه می‌تواند زمینه‌ اشتغال افراد در شهرهای مختلف را فراهم سازد و به چرخه اشتغالزایی کشور کمک کند.  

گفتنی‌ است که شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده‌فروشی با بیش از 700 شعبه فعال در سراسر کشور و همکاری با 3500 تامینکننده معتبر کالا، تا پایان سال جاری همزمان با افتتاح شعب جدید و با افزودن بیش از 55هزار مترمربع به متراژ سطح فروش در سراسر کشور معادل ۵۰درصد از راهبرد توسعه فروشگاهی مشابه در سال گذشته را با وجود شرایط سخت و پیچیده اقتصادی کنونی کشور محقق کرده است.

 

منبع: روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

تگها : فروشگاه زنجیره ای , خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , رفاه , افتتاح , شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه , شعب رفاه , دهه فجر

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان