فرمول جادویی برای یونیلیور

فرمول جادویی برای یونیلیور
فرمول جادویی برای یونیلیور

عینیت نقش هوش مصنوعی در برندها

در دنیای امروز، تفاوتی ندارد برند آنلاین باشید یا کماکان به شکل سنتی، فیزیکی بفروشید.

شما تحت هر شرایطی باید با هوش مصنوعی آشنا باشید وگرنه با توجه به رواج این فناوری در آینده نزدیک، خودتان و کسب‌وکارتان کاملا محو می‌شوید! عینیت این توضیحات در قالب اتفاق جالب رخ‌داده برای برند یونیلیور قابل توضیح است.

«یونیلیور» یک برند بسیار بزرگ بریتانیایی و غول تولید کالاهای مصرفی در جهان است. داو، دامستوس، سان سیلک، سیف، کلیر و ... تنها بخشی از ۴۰۰برند یونیلیور هستند. این برند به‌تازگی خبر از یک کشف مهم ازسوی هوش مصنوعی داده است؛ خبری که باعث افزایش باورنکردنی درآمد یونیلیور می‌شود. اما این خبر چیست و هوش مصنوعی چه چیزی را کشف کرده است؟

هوش مصنوعی برای یونیلیور یک فرمول کشف کرده! فرمول یک آنزیم جدید بسیار مهم برای تولید مواد شوینده؛ کشفی که در کمتر از ۱۸ماه اتفاق افتاده است. جدای از کیفیت بسیار زیاد این فرمول، کشف آنزیم در حالت عادی، بیش از هشت سال کار و انرژی و سرمایه‌گذاری نیاز دارد. در واقع، این دستاورد باعث افزایش ۵۰۰درصدی چرخه‌های کشف و تولید یونیلیور شده و درآمد این برند را به شکل باورنکردنی افزایش خواهد داد. یونیلیور این کار را با ترکیب علم هوش مصنوعی و علم بایولوژی انجام داده است؛ اتفاقی که باعث تحول عظیمی در صنایع تولیدی بهداشتی خواهد شد. یکی از کارکردهای اصلی هوش مصنوعی کشف و کمک به ساخت محصولات تولیدی جدید است.

تگها : خرده فروشی , سرمایه گذاری , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , هوش مصنوعی , یونیلیور , برند آنلاین

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان