فروشنده، نقطه نهایی مارکتینگ است

فروشنده، نقطه نهایی مارکتینگ است
فروشنده، نقطه نهایی مارکتینگ است

مدیرعامل گروه مشاوران انصاری:

 فروشنده، نقطه نهایی مارکتینگ است

 

مدیرعامل گروه مشاوران انصاری گفت: برندها به جای افزایش فروش بیشتر به دنبال این باشند به مشتری نشان دهند که ما مشکلتان را می فهمیم و کنارتان هستیم.

 

  محمدرضا انصاری که در برنامه ایران ریتیل شو حاضر شده بود در باره برندینگ در ایران گفت: برند باید اصالت داشته باشد و اصالت باید ارزش افزوده برای مخاطبش داشته باشد.بسیاری از برندهای ما اصالت و تمایز منحصر بفرد ندارند.صنعت ریتیل ایران توقف کرده و حالا زمان خوبی است که توجه دیگران را جلب کنیم.

انصاری در پاسخ به پرسش مجری مبنی بر اینکه تمرکز بر فروش بدون استراتژی چه بلایی به سر برند می آورد گفت: مشکل فروش در مارکتینگ است یعنی پارامترهای مارکتینگ درست رعایت نمی شود.در حالیکه تصویر خوبی در ذهن مشتری نساخته ایم و آگاهی به مشتری ندادیم و مشتری را ترغیب نکرده ایم ولی تمرکزمان را روی منابع انسانی بخش فروش می بریم.

وی ادامه داد: فروشنده، نقطه نهایی مارکتینگ است .فروش از مارکتینگ جدا نیست، اگر مارکتینگ خوبی نداشته باشیم با بهترین فروشنده ها هم در بلند مدت نتیجه نمی گیریم.

مدیرعامل گروه مشاوران انصاری در پایان گفت: در جامعه ما خیلی چیزها می آید اما ما فرهنگش را نداریم زیرا درگیر سطحی نگری و جوزدگی هستیم.

 

منبع: پایگاه خبری همت خبر

 

تگها : ایران ریتیل شو , برندسازی , صنعت خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , برند , ریتیل , مشتری مداری , برندینگ , تبلیغات , مشاور برندینگ , برنامه ایران ریتیل شو , گروه مشاوران انصاری , فرهنگ , مارکتینگ , اصالت

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان