فروشگاه رفاه شعبه «استقلال» در زنجان افتتاح شد

فروشگاه رفاه شعبه «استقلال» در زنجان افتتاح شد
فروشگاه رفاه شعبه «استقلال» در زنجان افتتاح شد

 

شعبه جدید فروشگاه رفاه با نام «استقلال» با حضور معاون وزیر صمت در زنجان افتتاح شد.

 

فروشگاه نسل جدید رفاه هایپر استقلال طی مراسمی باشکوه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تاریخ 21 اسفندماه سال‌جاری همزمان با عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) با حضور رسول محمدی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت، آبی‌پور معاون امور اقتصادی استاندار زنجان، فغقوری رئیس سازمان صمت استان زنجان، نبی مشاور امور اقتصادی قوه قضاییه و مدیران و مسئولان بلندپایه ستادی و استانی در شهر زنجان افتتاح شد.

غرفه‌های تخصصی در حوزه‌های مواد غذایی تازه، غذای گرم خانگی و سنتی، فست‌فود، لبنیات تازه، گوشت تازه (قصابی)، نان ارگانیک و محصولات اختصاصی تولیدشده توسط شرکت رفاه، محیط جذاب و مدرن فروشگاهی و پارکینگ اختصاصی از جمله ویژگی‌هایی است که این فروشگاه را متمایز می‌کند.

 

 

همچنین در حاشیه این مراسم پس از بازدید میدانی از شعب فروشگاه‌های رفاه زنجان، نشست تخصصی هم‌اندیشی و بررسی مسائل اقتصادی با حضور جمعی از مدیران فروشگاهی و مقامات استانی برگزار شد.

دکتر رسول محمدی، عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در این نشست اظهار کرد: «در سال جهش تولید یکی از ابزارهای رونق این امر دسترسی مردم به کالاهای ایرانی بوده و تلاش بر این است که از طریق ارتباط با سه‌هزار تولیدکننده‌ بزرگ ایرانی بتوانیم کالاهایی با کیفیت خوب و قیمت مناسب به دست هموطنان برسانیم و از این طریق دین خود را به جهش تولید ادا کنیم.»

مدیرعامل فروشگاه رفاه با بیان اینکه اینکه این بنگاه اقتصادی خصوصی برنامه‌های بلندمدتی جهت گسترش شعب خود در کشورهای همسایه دارد، خاطرنشان کرد: «هدف این خانواده بزرگ خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزمان در سراسر کشور و توسعه دسترسی راحت به کالاهای باکیفیت ایرانی و خدمات مدرن فروشگاهی برای همه است. در این راستا در کنار نگاهی ویژه به داخل کشور، فضای فعالیت در خارج از کشور را نیز بررسی می‌کنیم.»

 

 

وی در پایان صحبت‌های خویش با اشاره به اینکه فروشگاه رفاه شهدای تاسوکی نزدیک به 1000 مترمربع مساحت دارد، تاکید کرد: «در سلسله ‌افتتاحیه‌های جدید به مناسبت دهه مبارک فجر و اعیاد ماه رجب، شهرهای استان‌هایی چون قزوین، زنجان، هرمزگان، فارس، کردستان، مازندران، البرز، تهران و... میزبان شعب جدید فروشگاه رفاه بودند. افتتاحیه شعب جدید و بازسازی شده در شهرهای مختلف تا پایان سال جاری و همچنین سال جدید نیز ادامه دارد.»

در ادامه مراسم، عباس قبادی با تشکر از خانواده بزرگ رفاه کشور، از شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای رفاه به‌عنوان نامی موفق در صنعت خرده‌فروشی یاد کرد و افزود: «رفاه در روزهای سخت کرونایی در کنار دولت بوده و در ارائه خدمات و در راه توزیع کالاهای اساسی به هموطنان عقب‌نشینی نکرده و همواره میدان‌دار اصلی صنعت خرده‌فروشی در سطح کشور بوده است.»

گفتنی است این فروشگاه هایپر مدرن با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از 200 نیروی متخصص بومی، با مساحت 1000 مترمربع و سرمایه‌گذاری مالی قابل توجه در استان زنجان، همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۲۳ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی است.

 

منبع: روابط‌عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

تگها : فروشگاه زنجیره ای , خرده فروشی , فروشگاه , ماهنامه تجارت طلایی , فروشگا های زنجیره ای رفاه , شعبه جدید , افتتاح , معاون وزیر صمت , زنجان , رفاه شعبه استقلال زنجان

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان