لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای حسين صبوري قائم مقام مديرعامل افق كوروش

لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای حسين صبوري قائم مقام مديرعامل افق كوروش
لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای حسين صبوري قائم مقام مديرعامل افق كوروش

 

جناب آقای حسین صبوری قائم مقام مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

آقای حسین صبوری قائم مقام مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در ابتدای صحبت های خود به اپیدمی کرونا و تغییرات ایجاد شده در الگوی مصرف مردم  اشاره کرد و گفت:از آنجایی که ما سابقه وجود بحران در کشور را داریم شاهد رفتار غیرعادی از مردم نبودیم. بااین حال فروشگاه های زنجیره ای با یک افزایش تقاضا مواجه شدند و در واقع زنجیره تامین آنها با چالش هایی مواجه شد.

او با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش هم اکنون دارای 2015 شعبه بوده و 15 هزار نفر درآن مشغول به فعالیت هستند ادامه داد: ما برای کاهش شیوع این بیماری اقداماتی را در فروشگاه ها انجام داده ایم و درصورت بروز موارد مبتلا در پرسنل تمام هزینه های معیشتی را تحت پوشش گرفتیم تا برای آنها اطمینان خاطر ایجاد شود.

بنابراظهارات  قائم مقام مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، بحران کرونا این آگاهی را ایجاد کرد که الگوی زندگی ما الگوی مناسبی برای مقابله با بیماری های واگیردار نیست و با پایان این بحران قطعا یک سری عادات دربین مردم باقی خواهد ماند. اما دراین میان فروش آنلاین تاثیرات مثبتی را از کرونا گرفت و این بحران سبب شد تا شرکت ها نگاه جدی تری به بحث دیجیتال ترنسفورمیشن داشته باشند.

آقای حسین صبوری با اذعان به اینکه ساختار تحویل کالا در افق کوروش مجزا از فروشگاه اینترنتی اکالا است ، پیرامون بحث توسعه فروشگاه های زنجیره ای در آینده گفت:  توسعه فروشگاه های زنجیره ای قطعا آهنگ کندتری را خواهد داشت و دلیل آن هم نگرانی مردم است. زیرا تورم در برخی حوزه ها سبب شده تا هزینه های تجهیز وراه اندازی فروشگاه ها افزایش پیدا کند. همچنین برندهایی که قرار است به جمع فروشگاه های زنجیره ای افزوده شوند باید امکان و توان رقابت با برندهایی که از پیش حضور داشته اند را در خود احساس کنند.

قائم مقام مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در خاتمه صحبت های خود با مهندس کشاورز دررابطه با کسب وکارهای نوپا تصریح کرد: برخی از صنوف نزدیک به نقطه سربه سر فعالیت می کردند وطبیعی است که با کاهش تقاضا دچار زیان شوند. بااین حال ادغام شدن برخی از این واحدها با یکدیگر می تواند یکی از راه های نجات و استمرار آنها باشد.

 

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , ریتیل , فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان