لذت خرید آسان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای «هایپرسی»

لذت خرید آسان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای «هایپرسی»
لذت خرید آسان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای «هایپرسی»

شرکت سی یار گستر ایرانیان(فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرسی) به مدیرعاملی امید پرویزی در سال 1395 تاسیس شد و هم‌اینک چهار شعبه فعال در شهریار و اندیشه دارد؛ تیم هایپرسی در تلاش است تا با استانداردهای روز این صنعت بتواند شعبات را ابتدا در شهرهای اطراف و درنهایت در استان‌های مختلف گسترش دهد.

  لطفا یک بیوگرافی کوتاه از خودتان ارائه کرده و پیرامون سابقه فعالیت خود در صنعت خرده‌فروشی و در رابطه با نقطه آغاز و کانسپت «هایپرسی» توضیحاتی را برای مخاطبان ماهنامه تجارت طلایی ارائه دهید.

اینجانب امید پرویزی در رشته عمران، گرایش مهندسی زلزله، مقطع دکتری تخصصی تحصیل کرده‌ام که از سال1395 با راهنمایی‌های پدرم، آقای نادر پرویزی که تجربه فراوان در زمینه‌های مختلف دارند و به همراه دو برادرم، آقایان علیرضا و امیرحسین پرویزی، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای «سی یارگستر ایرانیان» را تشکیل دادیم که اولین شعبه این مجموعه خانوادگی در فاز سه اندیشه تاریخ 1395/5/13 افتتاح شد. اولین شعبه ما 5هزار مترمربع وسعت دارد و در چهار طبقه شامل طبقه زیر همکف لوازم‌خانگی، طبقه همکف سوپرمارکت و طبقه اول پوشاک و همچنین طبقه دوم رستوران است.

 

 

درحال‌حاضر «هایپرسی» در چند شهر فعال است و برنامه شما برای توسعه «هایپرسی» چیست؟

درحال‌حاضر هایپرسی در منطقه شهریار و اندیشه غرب استان تهران فعال بوده و شامل دو شعبه در اندیشه و دو شعبه در شهریار است که مساحت آن بیش از 12000مترمربع سطح فروش است. تیم هایپرسی در تلاش است تا با استانداردهای روز این صنعت بتواند شعبات را ابتدا در شهرهای اطراف و درنهایت در استان‌های مختلف گسترش دهد اما در کنار این توسعه، مجموعه در تلاش است که از کیفیت خدمات کاسته نشود؛ به همین دلیل هایپرسی به‌هیچ‌عنوان نمایندگی واگذار نمی‌کند.

آیا این تعداد فروشگاه موردنیاز کشور است و مورد استقبال قرار می‌گیرد؟

در 10سال اخیر، شاهد پیشرفت چشمگیر صنعت خرده‌فروشی در ایران هستیم و طبق آمار اعلامی از ریاست محترم اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای جناب آقای مهندس منصور عالی‌پور با تمام فروشگاه‌های حال‌حاضر 15درصد مردم کشور از این فروشگاه‌ها استفاده می‌کنند و این نشان‌دهنده پتانسیل خوب این صنعت در کشور ایران است.

در حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای فاصله ما با کشورهای توسعه‌یافته تا چه حدی است؟

 سرعت رشد شبکه زنجیره‌ای در کشور ایران بسیار بالاست و تصور این است که تا چند سال آینده شاهد تغییرات بسیار زیادی خواهیم بود و به‌سرعت فاصله در این صنعت با کشورهای توسعه‌یافته درحال کاهش است.

چه نقاط ضعفی در این حوزه وجود دارد و هایپرسی طی این مدت با چه چالش‌هایی دست و پنجه نرم کرده است؟

عدم ثبات بازار در چند سال گذشته، یکی از چالش‌های اصلی این صنعت است که سرعت رشد آن را کاهش داده و این از مهم‌ترین موضوعات است.

 

 

یکی از مسائل مهم در این حوزه برنامه‌های وفاداری و رضایت مشتری است. هایپرسی در این بخش چه فعالیت‌هایی انجام داده است؟

در این خصوص هایپرسی باشگاه مشتریان بسیار عالی راه‌اندازی کرده، ضمن اینکه مشتری‌مداری و ارائه خدمات متمایز از موارد بسیار مهم این شرکت است.

در یک سال اخیر، «هایپرسی» چه افتخاراتی کسب کرده و چه تغییراتی را در مجموعه‌های خود ایجاد کرده است؟

یکی از مهم‌ترین مباحث اطمینان مشتریان به هایپرسی است که امروز ما افتخار داریم کالاهایی بیش از 1000شرکت تامین‌کننده را در مجموعه هایپرسی به مشتریان ارائه کنیم که در حدود بیش از 40هزار قلم کالا در تمامی گروه‌های کالایی شامل لوازم‌خانگی، پوشاک و سوپرمارکت و سایر ملزومات در این مجموعه قابل ارائه است.

کانسپت هایپرسی به‌دنبال چه وجه تمایزی میان دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای است؟

کیفیت خدمات به مشتریان و استانداردسازی کلیه شعب هایپرسی یکی از مهم‌ترین اهداف ماست و اینکه هایپرسی را به مجموعه‌ای تبدیل کنیم که تمامی طبقات جامعه از آن بهره‌مند شوند و مردم بتوانند با کمترین زمان تمامی مایحتاج خود را در همه زمینه‌ها از هایپرسی تهیه کنند.

تگها : فروشگاه زنجیره ای , خرده فروشی , فروشگاه , صنعت خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , مشتری مداری , باشگاه مشتریان , هایپرسی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان