ماهنامه تجارت طلایی حامی رسانه ای The Retail Summit 2022

ماهنامه تجارت طلایی حامی رسانه ای The Retail Summit 2022
ماهنامه تجارت طلایی حامی رسانه ای The Retail Summit 2022


ماهنامه تجارت طلایی یک بار دیگر به عنوان حامی رسانه ای رسمی رویداد معظم و جهانی The retail summit 2022 انتخاب شد.
 

 

نگاهی به ریتیل سامیت 2022

تجارت طلایی، بار دیگر حامی رسانه‌ای مراسم باشکوه

مراسم همیشه بزرگ  و همواره مطرح «ریتیل سامیت 2022» در حالی طی روزهای 14 و 15 مارس سال  جاری میلادی (23  و 24 اسفندماه) به میزبانی هتل آتلانتیس در جزیره نخل در دوبی  برگزار می‌شود که بنا بر ادعای مسئولان برگزارکننده مراسم ،شاهد تفاوتی بنیادین نسبت به دوره‌های قبلی خواهیم بود.

شعار مراسم « آینده معنادار؛ انسانیت، پایداری و بهره‌وری» است و قرار شده تمامی مباحث 2 روز بحث و کنفرانس بر مبنای این 3 اصل باشد.

برنامه مراسم

 مراسم روز 14 مارس از ساعت 9 صبح به وقت محلی با معرفی و خوشامدگویی شروع می‌شود. مبحثی با عنوان «فرمول برنده خرده‌فروشی خاورمیانه» اولین نشست مهم مراسم است و پس از یک پذیرایی مختصر، مبحث پیچیده «نقش نسل z در آینده خرده‌فروشی و هم‌افزایی‌اش با سایر نسل‌ها در این عرصه» به بحث و گفت و گو گذاشته می‌شود. نقش فرهنگ سازمانی در خرده‌فروشی آینده، پایداری برند و نگاهی به چین به عنوان پرچم‌دار خرده‌فروشی شرق آسیا، دیگر مباحث مهم روز اول را تشکیل می‌دهند. پس از ناهار، هوش مصنوعی، درس‌های پساکرونا برای خرده‌فروشی، سرنوشت فروشگاه‌های لوکس در آینده و «بازنگری در برنامه وفاداری مشتریان در عصر اطلاعات» محل گفت و گو خواهد بود. در نهایت به نقش اطلاعات و داده‌ها در مدل جدید خرده‌فروشی اشاره می‌شود. در روز دوم، صنعت جواهرسازی و همچنین گذر دنیای تجارت از آفلاین به آنلاین در زمره مباحث اولیه است. راز موفقیت «تجارت‌های اورژانسی در دوران کرونا» هم مبحث مهم و نهایی روز دوم و پایانی مراسم نام دارد.

محور مباحثات

ارائه آخرین متدهای آموزنده و الهام‌بخش توسط کارآفرینان، مدیران و کارشناسان برجسته داخلی و خارجی در حوزه خرده‌فروشی به اضافه تبادل فشرده نظرات و تجربیات و ارتباطات متقابل بازیگران اصلی این صنعت، مباحث اصلی مراسم را تشکیل می‌دهد.ایجاد شرایط ایده آل برای انواع جلسات رسمی و غیررسمی با هدف گسترش همکاری‌های موجود یا انجام معاملات جدید هم دیگر چشم‌انداز «ریتیل سامیت 2022» است.

اسپانسرها و شراکای مراسم

 «دوبی چمبر» به عنوان یکی از بانیان اصلی مراسم بالاتر از سایر برندها، نقش اول را در حمایت مالی و معنوی از مراسم دارد.  همچنین 20 برند بزرگ در 4 بخش پلتنیوم (2 برند)، استراتژيک ( 14 برند)، نقره‌ای (3 برند) و اسپانسر فعال (یک برند)، اسپانسر و شرکای اصلی مراسم هستند.

تجارت طلایی، بار دیگر حامی رسانه‌ای مراسم

از اتفاق مهم مراسم می‌توان به حضور مجدد ماهنامه «تجارت‌طلایی» به عنوان یکی از حامیان رسانه‌ای این مراسم اشاره کرد. اولین مجله تخصصی حوزه خرده‌فروشی در ایران درست مانند ادوار قبلی نام کشورمان را در مراسم بزرگی در حد «ریتیل سامیت» پرآوازه می‌کند. بزرگان عرصه رسانه‌ای خرده‌فروشی مانند «فشن‌یونایتد»، «RLI» و «ریتیل وایر» کنار تجارت طلایی از دیگر حامیان رسانه‌ای مشهور «ریتیل سامیت 2022» نام دارند.

سخنران‌ها

 تاکنون حضور 55 سخنران برجسته در مراسم تایید شده که از جمله مشهورترین سخنران‌ها می‌توان  به«رادک جلینک»، مدیر مرسدس بنز، «رامی هلالی»  یکی از موسسان و مدیر کوتون، «مایکل شلهوب» استراتژیست و یکی از مدیران برجسته «گروه شلهوب»، «لوسی مگوایر » از مدیران برجسته «ووگ»، «الکساندر لاسیک» مدیر برند پاندورا و «حامد بوعمیم» مدیر «دوبی چمبر» اشاره کرد.

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , The Retail Summit , گروه شلهوب امارات , ریتیل سامیت , ریتیل سامیت 2022 , لوسی مگوایر , فشن‌یونایتد , The retail summit 2022

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان