مجوز زندگی شبانه مک‌دونالد صادر شد

مجوز زندگی شبانه مک‌دونالد صادر شد
مجوز زندگی شبانه مک‌دونالد صادر شد

با وجود مخالفت‌ها و اعتراضات، به مک‌دونالد اجازه داده شده برخی شعبش را از شب تا صبح باز نگه دارد؛ هرچند بیم حضور مشتریان سارق و نامطلوب افزایش می‌یابد.

فرانچایز جیم مک‌لین از شورای شرقی «رنفروشایر» خواست تا مجوز پذیرایی در ساعات پایانی شب را دریافت کند اما شورایاران تصمیم‌گیری را در سپتامبر به دلیل مخالفت‌های همسایه‌ها به تاخیر انداختند. پس از بازدید از سایت، کمیته صدور مجوز با رأی محدودی به تأیید برنامه رأی داد؛ به این معنی که رستوران Bowerwalls Place و drive-thru از ساعت 11 شب تا 5 صبح باز می‌شوند. پل ادلین و پروست مری مونتاگ، دو سناتور از این پیشنهاد حمایت کردند؛ درحالی‌که عضو شورای مستقل با آن مخالف بودند.

 

 

در جلسه اولیه یکی از همسایه‌ها گفت معتقد است این مجوز «افراد نامطلوب» را جذب می‌کند. کوین هیوز به نمایندگی از مخالفان گفت او ویدئوهایی از کارکنان مک‌دونالد دارد که تعهدات برنامه‌ریزی‌شده را زیر پا می‌گذارند و اجازه می‌دهند از فضای باز استفاده نامربوط شود.

هیوز، یک آتش‌نشان بازنشسته، همچنین گفت کنار یکی از شعب 24ساعته مک‌دونالد، آتش گرفتن چهار خودرو توسط اوباش مست را به چشم دیده است.

در مجموع، شورا، 18نامه اعتراض به درخواست مجوز به‌دلیل احتمال ایجاد مزاحمت عمومی دریافت کرد. بااین‌حال، پلیس اسکاتلند مخالفتی نکرد و به کمیته گفت هیچ مدرکی دال بر رفتار ضد اجتماعی وجود ندارد. پروست مونتاگ گفت ساکنان معتقدند رفتار ضد اجتماعی در منطقه Barrhead می‌تواند از طریق عابرهای پیاده رقم بخورد، نه صرفا مشتریان مک‌دونالد. مک‌لین گفت مدیران در مورد نحوه برخورد با رفتارهای ضد اجتماعی آموزش دیده‌اند.

 

 

یک دکمه ایمنی برای کارکنان وجود دارد و در شرایط استثنایی، محافظان امنیتی به کار گرفته می‌شوند. او اضافه کرد مک‌دونالد می‌خواهد «همسایه خوبی» باشد و اگر مشکلات رفتاری ضد اجتماعی وجود داشت، حاضر است رستوران را ببند. یک مقام شورا گفت این مجوز ابتدا به مدت یک سال اعطا می‌شود و سپس می‌تواند توسط کمیته مورد بررسی مجدد قرار گیرد. او افزود اگر حوادثی در این دوره رخ داد، قانون صدور مجوز به شما این امکان را می‌دهد در مراحل اولیه، مجوز را لغو کنید.

پروست مونتاگ تصمیم گرفت به‌دلیل امکان بازنگری، نظر پلیس و اطمینان مک‌لین مبنی بر نبود رفتار ضد اجتماعی، از پیشنهاد ادلین برای تایید مجوز حمایت کند.

ادلین که ریاست کمیته را برعهده داشت معتقد است مک‌لین از رستوران‌های «جی‌ای» که چندین فرنچایز مک‌دونالد در Braehead  و Silverburn را اداره می‌کند، یک «اپراتور شایسته» دیده است. او افزود: «بعید است نظم رستوران در نیمه‌های شب دچار مشکل شود. بااین‌حال نماینده معترضان یک مورد بسیار معتبر ارائه کرد. او افزود: «من احساس می‌کنم امکان رفتار ضداجتماعی مداوم در این زمینه وجود دارد

 

 

مونتاگ در مورد این فرض که پلیس در «نقطه شکست» است، نگران بود و افزود پلیس گفته هیچ نگرانی خاصی ندارد.

یک افسر پلیس گفت آنها فقط می‌توانند حقایق را در رابطه با درخواست ارائه کنند. او افزود: «تامین منابع در ارتباط با پلیس یک موضوع جداگانه است. درحالی‌که هر سازمان دولتی درحال‌حاضر از نظر تامین منابع با مشکل مواجه شده، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به نگرانی‌های جامعه واکنش نشان دهیم و به این کار ادامه خواهیم داد

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , مک دونالد , ماهنامه تجارت طلایی , برند , رستوران

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان