مراکز خرید آینده دوبی در یک نگاه

مراکز خرید آینده دوبی در یک نگاه
مراکز خرید آینده دوبی در یک نگاه

«بخرید تا وقتی توان دارید!» تعبیری است که امارات با تمام وجود آن را پذیرفته! این کشور به‌دلیل مراکزخرید غول‌پیکر و مجموعه بی‌پایانی از مراکز خرده‌فروشی در سراسر جهان محبوب است. این بهشت خریداران با مجموعه‌ای از پروژه‌ها برای پاسخگویی به نیازهای خرده‌فروشی جامعه جهانی به شهرت خود ادامه می‌دهد. با پرمخاطب‌ترین مراکز‌خرید آینده در امارات متحده عربی آشنا شوید.

 

 

مراکز‌خرید آینده در امارات

وقتی صحبت از خرید می‌شود، امارات متحده عربی چیزهای زیادی برای ارائه دارد. اکنون با این مراکز‌خرید آینده امارات، مفهوم خرید خرده‌فروشی و سرگرمی مطمئنا تغییر خواهد کرد.

اکسپوسیتی دوبی

اکسپوسیتی دوبی با شتاب در‌حال تبدیل شدن به منطقه‌ای پرجنب‌وجوش در امارات است. به گفته دفتر رسانه‎‌ای دوبی، مرکزخرید اکسپوسیتی در سال آینده افتتاح خواهد شد و بیش از 190فروشگاه و رستوران دارد. این مرکزخرید از طریق جاده شیخ محمدبن‌زاید، جاده اکسپو و جاده جبل‌علی قابل دسترسی است و با ایستگاه مترواکسپو 2020 دوبی خدمات‌رسانی خواهد کرد که به‌طور خاص برای نمایشگاه بین المللی ساخته شده است.

 

 

میدان وان

 مال بعدی در لیست ما از برترین مراکزخرید آینده در امارات متحده عربی، یعنی «میدان دوبی» و ساخته شده ازسوی اعمار است. این سازه یکی از بهترین مراکزخرید دوبی لقب گرفته و پس از تکمیل، تقریبا به اندازه دوبی مال خواهد بود.  مرکزخرید «دوبی اسکوئرمال» یک شگفتی تکنولوژیک با امکانات سرگرمی و تفریحی پیشرفته است. این مکان دارای یک پارک آبی، یک منطقه هنری، یک سینما و بزرگ‌ترین «محله چینی» خاورمیانه خواهد بود. «گراند پلازا» به میزبانی رویدادها، کنسرت‌ها و سایر برنامه‌های زنده اختصاص داده می‌شود. مرکزخرید «میدان وان» یکی دیگر از مقصدهای خرید لوکس آینده در منطقه است. این مرکزخرید مجموعه وسیعی از فروشگاه‌های لوکس، غذاخوری‌ها و انواع سرگرمی‌ها و گزینه‌های تفریحی برای کودکان و بزرگسالان را در خود جای خواهد داد. منطقه عظیم 46000 مترمربعی میدان وان‌مال به سرگرمی اختصاص دارد. برخی از امکانات عبارت‌اند از: یک پیست کارتینگ الکتریکی، یک منطقه بازی الکترونیکی و مناطق تعیین‌شده برای ورزش‌های قدرتی. یکی دیگر از جاذبه‌های موردانتظار، پیست اسکی یک کیلومتری سرپوشیده و تالاب کریستال غول‌پیکر با ساحل 500متری خواهد بود. مرکزخرید «میدان وان» همچنین دارای یک فواره رقصنده به طول 380متر است. این مرکزخرید یک میدان وسیع برای رویدادها و جشنواره‌ها دارد.

 

 

مرکزخرید جدید دیره که قرار است یکی از بزرگ‌ترین مراکزخرید شهر باشد به‌زودی رونمایی خواهد شد. سه‌طبقه خرده‌فروشی و مناطق تفریحی، مرکز خرید دیره را تشکیل می‌دهند. این مرکزخرید دارای مراکز خرده‌فروشی سطح بالا و مد روز، یک هایپرمارکت، یک سالن سینما، رستوران‌ها و کافه‌ها خواهد بود. آتریوم شیشه‌ای مدرن، نور طبیعی را به داخل راه می‌دهد و امکان خرید در فضای باز را در ماه‌های معتدل‌تر سال فراهم می‌کند.

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , دوبی , امارات , مرکزخرید , فروشگاه لوکس , اکسپوسیتی ذوبی , سرگرمی و تفریحی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان