معرفی یک کتاب: آینده خریدکردن شما

معرفی یک کتاب: آینده خریدکردن شما
معرفی یک کتاب: آینده خریدکردن شما

راهکارهایی مدرن برای کارآفرینی و فروش

 

کتاب «آینده‌ خریدکردن شما» راهکارهایی مدرن برای کارآفرینی و فروش ارائه می‌دهد. این اثر بهترین کتاب مدیریتی اروپا در سال ۲۰۱۸ شناخته شد و توسط رضا شیرازی مفرد به فارسی برگردان و منتشر شده است.

این کتاب به‌صورت ویژه برای خرده‌فروشان، تولیدکنندگان برند، عمده‌فروشان، توزیع‌کنندگان و هر کسی که رابطه نزدیکی با صنعت دارد، نوشته شده است و در ضمن برای دانشجویان و خریداران، بیدارکننده و آگاهی‌بخش است.

گذشته از این‌ها، همه ما به نوعی مصرف‌کننده هستیم و همانطور که این کتاب نشان خواهد داد، به شکل فزاینده‌ای در حال تبدیل‌شدن به خرده‌فروشان هستیم. این کتاب همچنین با خرده‌فروشی آنلاین و فیزیکی، هم مواد غذایی و هم مواد غیرغذایی سروکار دارد.

چون متقاعد شده‌ایم که همه خرده‌فروشان و تولیدکنندگانی که بر مصرف‌کنندگان متمرکز هستند، باید خودشان را به‌عنوان یک برند توصیف کنند، ما از اصطلاح برند در این کتاب در معنا و مفهوم گسترده‌تری استفاده می‌کنیم.

ما از شاخه سوپرمارکت استفاده خواهیم کرد که در آن همه روندها و تحولات جدید کنار هم قرار می‌گیرند و آخرین شاخه‌ای بود که به نسخه چهارم خرده‌فروشی تغییر پیدا کرد.

در بخشی از این کتاب آمده است: یک اپیدمی از ورشکستگی وجود دارد که وحشت را به دل بسیاری از خرده‌فروشان انداخته است. انگشت اتهام معمولا به سوی دیجیتالی‌شدن نشانه ‌می‌رود؛ ولی مشکل عمیق‌تر از این حرفاست. این موضوع در واقع به ترکیبی از شرایط مربوط می‌شود که چهره خرده‌فروشی را آن‌طور که می‌دانیم، تغییر داده است.

در حا حاضر، خرده‌فروشی در وضعیت تحول و انقلاب قرار دارد. این اولین و آخرین انقلابی نیست که بخش خرده‌فروشی تجربه کرده است. ولی به این معنی است که اوضاع هیچوقت مثل قبل نخواهد شد.

پس با انقلاب اخیر در جامعه همگام شوید. انقلابی که به‌صورت چشمگیری طرز فکر سنتی را در مورد شیوه زندگی‌کردن ما، جایی که زندگی می‌کنیم و اینکه با چه کسی و برای چه مدت زندگی می‌کنیم، تغییر داده است.

ما در آستانه یک عصر اقتصادی و صنعتی جدید قرار داریم. این انقلاب صنعتی چهارم به‌وسیله تکنولوژی هوشمند قدرتمند شده است که برای اولین بار می‌تواند برای افراد حالت خودآموز داشته باشد. خرده‌فروشی برای همیشه تغییر پیدا کرده است و امروز این تغییر بیش از گذشته است.

 

تگها : خرده فروشی , کارآفرینی , ماهنامه تجارت طلایی , کتاب , ورشکستگی , کتابخوانی , انقلاب صنعتی , کتاب آینده خرید کردن شما , راهکارهایی مدرن برای کارآفرینی و فروش

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان