نخستین کافه در دبی با امکان پذیرش کریپتو

نخستین کافه در دبی با امکان پذیرش کریپتو
نخستین کافه در دبی با امکان پذیرش کریپتو

 

کافه‌ای با نام (Bake N More) مستقر در دبی، رمزارزها را به عنوان شیوه‌ای از پرداخت پذیرفته است، لذا به نخستین کافه‌ای تبدیل خواهد شد که رمزارزها را می‌پذیرد. مطلب فوق به معرفی نخستین کافه با امکان خرید قهوه با ارز دیجیتال می‌پردازد.

 

خرید قهوه با ارز دیجیتال

محمد الحمادی، مالک کافه (Bake n More) عنوان کرد که این شرکت در حال حاضر حقوق کارکنان خود را با ارز فیات پرداخت می‌کند، اما وی امکان پرداخت حقوق کارکنانش از طریق رمزارزها را رد نکرد.

براساس اطلاعات وب‌سایت «Triple-a.io »، نزدیک به 300 میلیون کاربر رمزارزی در سراسر جهان و تقریباً 150هزار کاربر در امارات متحده‌عربی وجود دارند و این تعداد همچنان در حال افزایش است.

«با توجه به این آمار و ارقام، سخت است که چنین بازار دست نخورده‌ای را نادیده بگیریم. همچنین مهم‌ترین مسئله این است که من خودم از مسنجر Mixin و کیف پول آن استفاده کرده‌ام و احساس می‌کنم بسیار ایمن و آسان است که از این کیف پول برای ایمن نگه داشتن رمزارز خود استفاده کنم. ما پرداخت‌های نقدی و کارت اعتباری را می‌پذیریم، اما در راستای گسترش دسترسی به کاربران مختلف رمزارزها را به شیوه‌های پرداختی خود می‌افزاییم. ما قصد داریم که کافه (Bake n More) یک مرکز قهوه و شیرینی برای کاربران رمزارزی در امارات باشد».

 

 

الحمادی در پاسخ به سوالی درباره قیمت قهوه‌ها به رمزارزها گفت: «سیستم پرداخت ما بر اساس نمودارهای قیمت تبدیل و محاسبه می‌شود. به عنوان مثال، اگر قیمت یک بطری آب پنج درهم باشد، سیستم آن را بر نرخ نمودار تقسیم می‌کند و قیمت آن بر این اساس ، 1.35 UST می‌شود.»

 

افزایش پذیرش کریپتو در امارات

رستوران(Doge Burger)  تنها و جدیدترین تجارتی را در پیش گرفته که هدف آن افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در امارات است. دولت این کشور برنامه‌هایی برای جذب سرمایه‌گذاران بیشتر در حوزه ارزهای دیجیتال دارد. در این ماه، امارات متحده‌عربی اعلام کرد که برنامه‌هایی برای صدور مجوزهای فدرال برای کسب‌وکارهای کریپتو در حال انجام است.

امارات همچنین به افزایش حضور ماینرهای رمزنگاری در این کشور توجه دارد. این کشور خاورمیانه می‌گوید که قانون‌گذاری و پذیرش بخش کریپتو برای اقتصاد آن سودمندتر خواهد بود.

 

منبع: khaleejtimes  

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , خاورمیانه , امارات متحده عربی , ارز دیجیتال , ارز مجازی , کافه دبی , پرداخت مجازی , پرداخت با ارز مجازی , کریپتو , قهوه مجازی , خرید قهوه با ارز دیجیتال

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان