نخیل‌مال پیشرو در مبارزه با کرونا

نخیل‌مال پیشرو در مبارزه با کرونا
نخیل‌مال پیشرو در مبارزه با کرونا

مدتی پس از اینکه وزارت شهرداری‌ها و حمل و نقل در امارات تصمیم گرفت مراکز خرید را با ظرفیت ۳۰درصد بازگشایی کند، اکنون «نخیل‌مال» این آمادگی را دارد تا با طرح‌های جدید بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها، سلامت بازدیدکنندگانش را تضمین کند.

 

چندی قبل وزارت شهرداری‌ها و حمل‌و‌نقل، حمل‌و‌نقل عمومی را که در رابطه با ترخیص اتوبوس برنامه‌ریزی شده به مدت دو روز به حالت تعلیق درآمده اما اکنون اوضاع کاملا عادی و تحت کنترل گزارش می‌شود. در چنین شرایطی روسای «نخیل‌مال» در مورد طرحی برای آزمایش بی‌هزینه برای تمامی دست‌اندارکاران و مشتریان این مرکزخرید مشهور با شهرداری به توافق رسیدند. این طرح شامل چهار مرحله است که در فاز اول بر اجباری بودن آزمایش آنلاین از همه مشتریان ازطریق بارکد موجود در هرکدام از ورودی‌های «نخیل‌مال» تاکید شده است. این در حالی است که براساس آخرین اطلاعات منتشرشده از سوی وزارت بهداشت امارات متحده عربی، تعداد ویروسهای کرومی در این کشور به هشت‌هزار و ۸۳۸ نفر افزایش یافته است. وزارت بهداشت امارات متحده عربی در توییتر اعلام کرد اخیرا حدود ۵۰۰ مورد جدید کرونا و 6 مورد فوت شده ثبت شده است. از زمان شیوع بیماری در امارات متحده عربی، 85 بیمار در اثر کرونا ویروس جان خود را از دست داده‌ و هزار و 576  بیمار بهبود یافته‌اند.

 

نوع جدید مراقبت

براساس آخرین اطلاعات منتشرشده از سوی سازمان بهداشت جهانی، بیش از 7/4میلیون مورد از نوع جدید کروناویروس در جهان ثبت شده و حدود 300هزارنفر در اثر این بیماری وحشتناک جان خود را از دست داده‌اند. نوع جدید ويروس تقریباً در سراسر جهان رواج یافته است. در ماه‌های ابتدایی، جدی‌ترین مورد و بیشترین تعداد بیماران و قربانیان کرونا در ایالات متحده، اسپانیا و ایتالیا بودند.

 

 

فناوری «نخیل‌مال»

ویروس کرونا در اواخر دسامبر سال گذشته به ووهان چین گسترش یافت. مقامات چینی در ابتدا اعلام کردند که آزمایش‌ها نوع ناشناخته ذات‌الریه را نشان می‌دهد اما کارشناسان بعدها نتیجه گرفتند این بیماری ناشی از یک ویروس جدید است.

درماه مارس، سازمان بهداشت جهانی اعلام كرد نوع جدیدی از كرونا ویروس به یك بیماری همه‌گیر تبدیل شده است. حدود سه ماه بعد، شیوع ویروس در چین کاهش یافت اما این بیماری وحشتناک به کشورهای دیگر رسید. در این بین کشورهای گرمسیری مانند امارات هم از تبعات این ویروس در امان نماندند و طولی نکشید که تمامی مراکز خرید دوبی و سایر امیرنشین‌ها تعطیل شدند. پس از بهبود نسبی اوضاع و اعطای مجوز به مراکز خرید برای بازگشایی مجدد، مرکز خرید «نخیل‌مال» در جهت کاهش اضطراب مشتریان و ارائه خدمات بهتر طرحی را دنبال کرد که براساس آن، هرگونه بازدید از این مکان مستلزم پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی باشد. بر این اساس، یک گروه ویژه پزشکان مخصوص خدمات‌دهی به مشتریان این مرکزخرید به کار گرفته شدند و در نهایت طرح «آزمایش رایگان کرونا» شکل عملی به خود گرفت. در این راستا اکنون مشتریان «نخیل‌مال» می‌توانند بدون دغدغه حین وارد شدن به این مرکزخرید، اپلیکیشن مخصوص نخیل‌مال را دانلود کرده و هنگام ورود اسکن کنند. پس از اسکن شدن، مراحل مختلف آزمایش از طریق تلفن همراه هوشمند هر مشتری بارگذاری و تمامی آزمایش‌ها از تب‌سنج تا میزان اکسیژن خون در چند دقیقه بدون دخالت انسانی انجام می‌شود. نخیل‌مال در گزارشی از پاکی مطلق این مرکز از هرگونه ویروس خبر داد و اعلام کرد شیوه نوین «گندزدایی» بخش مهمی از این دستاورد بود.

 

منبع: GULFNEWS.COM

 

 

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , کرونا ویروس , امارات , کرونا , ریتیل , اپلیکیشن , نخیل مال , NAKHEEL MALL , Emirates , united arab emirates , emirates malls

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان