نشست هم‌اندیشی و بررسی راهکارهای توسعه همکاری مراکزخرید و برندهای برتر کشور

نشست هم‌اندیشی و بررسی راهکارهای توسعه همکاری مراکزخرید و برندهای برتر کشور
نشست هم‌اندیشی و بررسی راهکارهای توسعه همکاری مراکزخرید و برندهای برتر کشور

روز گذشته نشست هم‌اندیشی و بررسی راهکارهای توسعه همکاری مراکزخرید و برندهای برتر کشور برگزار شد.

در این رویداد که به همت ماهنامه تجارت طلایی و انجمن دارندگان نام و نشان‌های تجاری پوشاک ایران به وقوع پیوست جمعی از مدیران برندهای ایرانی و مراکزخرید منتخب کشور به تبادل نظر در خصوص راهکارهای توسعه همکاری‌ مشترک برای 3 ماه پایانی سال پرداختند و لزوم استفاده از ظرفیت تبلیغاتی مشاعات و فضاهای عمومی مراکزخرید،  استفاده از ابزارهای مارکتینگ و اطلاع رسانی جایگزین و رسانه‌های جدید و برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی و مارکتینگی مشترک را در دستور جلسه داشتند. همچنین مقرر شد پس از شکل‌گیری یک کار گروه مشترک در نشست‌های بعدی نسبت به طراحی جشنواره‌های فروش فصلی با مشارکت حداکثری مراکزخرید کشور، برندها، کسبه و فعالان اقتصادی مستقر در آنها اقدام شود و بدین منظور در ابتدا جلساتی در سطح مدیران مارکتینگ و پس از آن با حضور مالکان و مدیران مراکزخرید و برندها برگزار شده و کلیات آن پس از طرح موضوع و اصلاحات کارشناسی، عملیاتی گردد.

 

 

در این جلسه همچنین در خصوص موضوع اجاره بها و شارژ واحدهای تجاری مراکزخرید و لزوم توسعه تعاملات مشترک با هدف حمایت از فضای تولید، کسب و کار و کمک به تولید ملی مباحثی جامع مطرح شد و مقرر شد در جلسات آینده نسبت به طرح موضوع کارشناسی در خصوص کشف قیمت اجاره با توجه به افزایش هزینه‌های عمومی و حامل‌های انرژی تصمیم‌گیری شود.

 

 

در پایان باید اشاره داشت همانطور که در ایام بروز بحران کرونا مراکزخرید و برندها دست در دست هم و با در نظر گرفتن و اولویت قرار دادن منافع جمعی بر منافع فردی توانستند بر آن شرایط پیچیده و غیر قابل پیش‌بینی غلبه کنند این بار نیز پیش‌بینی می‌شود این قبیل نشست‌ها و فعالیت‌های مشترک بتواند در فصل زمستان که به صورت سنتی مهم‌ترین فصل مراکزخرید و کسبه در تقویم تجاری کشور ایران است، راهگشای این مجموعه‌های اقتصادی باشد.

 

تگها : پوشاک , خرده فروشی , مراکزخرید , برندهای برتر , تولید ملی , ماهنامه تجارت طلایی , برند , کسب وکار , جشنواره فروش , همکاری , کمپین , رویداد , مارکتینگ , مدیران مراکز خرید , برندهای ایرانی , پوشاک ایران , راهکارهای توسعه همکاری مشترک

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان