نمایشگاه «لوئی ویتون را ببین» در سیدنی استرالیا

نمایشگاه «لوئی ویتون را ببین» در سیدنی استرالیا
نمایشگاه «لوئی ویتون را ببین» در سیدنی استرالیا

لوئی ویتون به عنوان یکی از برندهای برتر در شاخه کاری خودش، همواره با خلاقیت و ایده‌هایش، متمایز بوده و توانسته جای خاصی در بین مشتریان پیدا کند.

 یکی از عوامل محبوب بودن این برند، توجه به میراث‌هایش و برپایی نمایشگاه‌های متعدد است؛ اتفاقی که در چند سال اخیر به یک رسم تبدیل شده است.

 

 لوئی ویتون را ببین

جدیدترین نمایشگاه این برند با نام «لوئی ویتون را ببین» در سیدنی استرالیا برپا شده است و  به نمایش میراث این برند در تولید چمدان و محصولات چرمی اختصاص دارد. این نمایشگاه که از 4 نوامبر تا 11 دسامبر دایر بود، توجه عموم علاقه‌مندان و مشتریان لوئی ویتون را برانگیخته است.این نمایشگاه در 5 جایگاه و طبقه مختلف به عرضه محصولات تاریخی، گذشته و البته حال خودش پرداخته و صدها آیتم فروش دارد. در این نمایشگاه بخش آموزشی هم به چشم می‌خورد و علاقه‌مندان با دیدن ویدئوهای مختلف از سیر تکاملی این برند لوکس از ابتدای تاسیس تاکنون آشنا می‌شوند. حضور روسای بخش اقیانوسیه و استرالیا در نمایشگاه سیدنی، تعامل مشتریان با روسای رده‌بالا لوئی ویتون را به بالاترین میزان ممکن رساند و جو خاصی به وجود آورد.

 

 

نورپردازی خاص

 یکی از نکات جذاب نمایشگاه اخیر، علاوه بر سطح بالای تعامل، استقبال گسترده مردم و خلاقیت‌های متفاوت، نورپردازی و جلوه‌های بصری خاص بود که باعث شد استقبال به شکل آنلاین و چه به صورت حضوری افزایش چشمگیری داشته باشد.

 

 

چشمه جوشان خلاقیت

لوئی ویتون خیلی زودتر از بقیه برندها، خلاقیتش را بروز داد. خیلی زود، لویی اولین نوآوری‌اش را عرضه کرد. در آن زمان، قسمت بالایی چمدان‌ها را گرد می‌ساختند تا آب روی آن جمع نشود و به درون آن نفوذ نکند. این ویژگی باعث می‌شد چیدن آن‌ها در کنار هم سخت باشد و فضای زیادی اشغال کند. بنابراین لوئی اولین چمدان مکعبی را طراحی کرد. این چمدان‌ها، مکعبی بودند و راحت می‌شد آن‌ها را روی هم چید و از فضا به ‌شکلی بهینه استفاده کرد. او فکری هم برای خیس‌نشدن اقلام درون چمدان کرد؛ آن‌ها را از چرم ضدآب ساخت. در سال ۱۸۵۹ لوئی دومین کارگاهش را که از اولی بزرگتر بود در روستایی در خارج از پاریس ساخت و کسب‌وکارش را گسترش داد. از آن زمان تاکنون چشمه خلاقیت لوئی ویتون مدام فوران می‌کند و برگزاری نمایشگاه‌های اینچینی هم در حکم خامه روی کیک به جذاب‌تر شدن این برند برای مشتریانش منجر شده است. نمایشگاه اخیر هم از این قاعده مستثنی نیست و توجه جهانیان را به خود جلب کرد؛ تا جایی که تعداد زیاد توریست هم به همین دلیل راهی سیدنی شدند.

 

 

 

 

منبع: Yahoo.com

تگها : کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , نمایشگاه , لوکس , لوئی ویتون , برند لوکس , خلاقیت , استرالیا , محصولات چرمی , نمایشگاه لوئی ویتون را ببین

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان