نگاهی جامع به مراسم گلفود 2023

نگاهی جامع به مراسم گلفود 2023
نگاهی جامع به مراسم گلفود 2023

دوره اخیر همایش «گلفود» به‌عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای صنعت غذا و نوشیدنی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، بین روزهای 7 تا 9 نوامبر در مرکز تجارت جهانی در دوبی برگزار شد و علاوه‌بر سه روز دانش‌افزایی و تبادل اطلاعات، بهترین‌های هر عرصه هم جوایز ویژه‌ای دریافت کردند. 2168غرفه‌دار از 69کشور و بیش از 36000بازدیدکننده در این مراسم گرد هم جمع شدند.

96درصد از بازدیدکنندگان گفتند این نمایشگاه برای توسعه منابع آنها مهم و موقعیت مناسبی است تا با به اشتراک گذاشتن تخصص، بیشترین بهره برای صاحبان صنعت غذا و نوشیدنی حاصل شود. راه‌حل‌های فناوری پیشرفته از سیستم تغذیه گرفته یک راه‌حل پالت‌سازی با قابلیت فشرده منحصربه‌فرد ازجمله مباحث کلیدی این اجلاس بود.

بازدیدکنندگان درباره بیش از 40سال تخصص و مجموعه‌ای از خدمات مهندسی و فناوری‌ها و تجهیزات بسته‌بندی بحث کردند.

در ژوئن 2023، گروه IFFCO به‌دنبال تقویت قابلیت‌های تولید خود با نصب خطوط پیشرفته در العین امارات‌متحده عربی بود. در عراق هم راه‌حل بسط صنعت غذا و نوشیدنی مورد بررسی قرار گرفت. صنعت غذا و نوشیدنی مشتاقانه به بالاترین سطوح کارایی، قابلیت اطمینان و پایداری فکر می‌کند.

 

 

نوآوری‌های جدید

در اوایل سال جاری، نوآوری‌های کلیدی برای بسته‌بندی و پالت‌بندی در معرض دید عموم قرار گرفت تا نیازهای درحال‌توسعه تولیدکنندگان را برآورده کند. یک سیستم جمع‌آوری انعطاف‌پذیر در مراسم امسال مورد توجه قرار گرفت. یک دستگاه جدید برای هر نوع بسته‌بندی طراحی شد که کارایی و عملکرد بهتر را ارائه می‌کند.

علاوه‌بر‌این، RoboAccess_Pal S یک راه‌حل پالت‌سازی منحصربه‌فرد است که چابکی، عملکرد و فشرده‌سازی را ارائه می‌کند. هر دو راه‌حل ازسوی گروه IFFCO در سایت‌های امارات‌متحده عربی و عراق مورد استفاده قرار گرفت و در افزایش قابلیت‌های تولید، موثر بود.

راه‌حل هوشمند واحد

در این نمایشگاه همچنین از یک راه‌حل پیشرفته یکپارچه تغذیه که می‌تواند مزایای بهره‌وری و کیفیت قابل‌توجهی را به مشتریان در صنعت آب ارائه کند، رونمایی شد.

آب تقریبا یک‌سوم فروش نوشابه‌های غیرالکلی در امارات را تشکیل می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود فروش آن سریع‌تر از هر گروه دیگری تا سال2026 به 436میلیون لیتر برسد، زیرا مصرف‌کنندگان علاوه‌بر آن به‌دنبال بسته‌بندی سازگار با آب و هوا هستند. بازدیدکنندگان می‌توانستند سریع‌ترین خط عملیاتی را در خاورمیانه و شمال آفریقا شاهد باشند. علاوه‌بر‌این، اولین Super Combi Sidel که در منطقه آفریقا برای شرکت بطری‌سازی نیجریه NBC از گروه کوکاکولا هلنیک نصب شده به نمایش گذاشته شد. موضوعات موردبحث شامل اختراعات و بهترین شیوه‌ها در زنجیره تامین و تدارکات، تکامل ایمنی موادغذایی و کنترل کیفیت و اینکه چگونه صنایع غذایی می‌تواند با یکدیگر برای ارائه تأثیر پایدار همکاری کنند، بود.

 

 

 برنده 2 جایزه

برند «تترا پاک» دو جایزه برجسته دریافت کرد؛ جایزه ویژه نمایشگاه برای بهترین غرفه و جایزه نوآوری بسته‌بندی.

موفقیت تترا پاک به محصول پایدار و پیشگامانه این شرکت با بسته و درپوش و پلیمرهای گیاهی ارتباط داده می‌شود. این راه‌حل، بسته‌بندی نوآورانه فرم و عملکرد را به‌طور یکپارچه ترکیب و طراحی پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند که هم جذابیت بصری و هم عملکرد بسته‌بندی را افزایش می‌دهد. این ترکیب برنده نه‌تنها با بالاترین استانداردهای کیفیت مطابقت دارد، بلکه معیار جدیدی را برای راه‌حل‌های بسته‌بندی پایدار و نوآورانه در صنعت ایجاد می‌کند.

«تترا پاک» در مراسم امسال، سطح فعالیت فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد. حضور و مشارکت فعال رئیس جهانی این برند، آدولفو اوریو، ابعاد قابل‌توجهی به این رویداد اضافه کرد. این برند یک قرارداد پیشگامانه 12.3میلیون دلاری با شرکت غذایی مستقر در بغداد برای صنایع غذایی امضا کرد.

«تترا پاک» همچنان در خط مقدم صنعت فرآوری و بسته‌بندی موادغذایی باقی می‌ماند و با تعهد خود به نوآوری، پایداری و تعالی، تغییرات مثبت را ایجاد و استانداردهای جدیدی را تعیین می‌کند. این شرکت مشتاقانه منتظر ادامه ماموریت خود برای ارائه راه‌حل‌های پیشرفته است که نه‌تنها نیازهای در حال تحول بازار را برآورده می‌کند، بلکه از آن هم فراتر می‌رود.

 

 

 بازدید شیخ منصور

شیخ منصور بن محمد بن راشد آل‌مکتوم در دومین روز از مراسم بازدید کرد.

بابی کریشنا، کارشناس‌ارشد ایمنی مواد غذایی درمورد چگونگی استفاده دوبی از دیجیتالی شدن برای بهبود ایمنی موادغذایی، مطالبی را بر زبان آورد. در دومین روز مراسم شاهد کارگاه‌های مدیریت شده بودیم. بازدیدکنندگان این فرصت را داشتند تا به کارگاه‌های جذاب، نمایش‌ها و جلسات مزه دسترسی داشته باشند. برندها محصولات خود را در یک ویترین چشمگیر عرضه کردند.

منبع: Asiafoodjournal.com

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , موفقیت , صنعت غذا و نوشیدنی , نوآوری , انعطاف پذیری , گلفود

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان