نیروی انسانی عامل ایجاد تحول در یک مجموعه تجاری بزرگ است

نیروی انسانی عامل ایجاد تحول در یک مجموعه تجاری بزرگ است
نیروی انسانی عامل ایجاد تحول در یک مجموعه تجاری بزرگ است

امروزه مراکز تجاری به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه پایدار و جزء لاینفک سیستم شهری مدرن هستند که از بازارچه‌های سنتی آغاز شده و به مرور زمان به مراکز تجاری مدرن مبدل شده‌اند، به طوری که این مراکز مدرن یکی از بازو‌های قدرتمند صنعت گردشگری که در ردیف صنعت‌های پردرآمد، پاک و کم‌هزینه دنیاست که توجه بیش از پیش به این حوزه می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال پایدار افزایش درآمد ارزی، معرفی تمدن و فرهنگ اصیل ایرانی به جهانیان تعامل گسترده و سازنده با کشورهای منطقه و دنیا را فراهم کند. احداث و بهره‌برداری از مراکز تجاری بین‌المللی به‌روز علاوه‌بر افزایش سرمایه‌های قبلی و ارائه فضا و خدمات در شأن شهروندان موجب توسعه کسب‌و‌کار و صنعت گردشگری منطقه خواهد شد که یکی از سیاست‌های احداث مرکز تجاری اوریادمال در همین راستا است.

مدیرعامل این مجموعه توضیحات بیشتری را پیرامون مجموعه اوریادمال ارائه داده است که در ادامه می‌خوانید.

 

 

_لطفا خودتان را با ارائه یک بیوگرافی کامل معرفی کنید.

اینجانب ناصر علیزاده، از سال 1379 فعالیت خود را در حوزه عمرانی شروع کرده و طی این مدت 26پروژه عمرانی، تجاری، اداری و مسکونی طراحی و اجرا کرده‌ام که یکی از آنها پروژه تجاری تورک‌مال است که بزرگ‌ترین پروژه تجاری استان آذربایجان غربی است که در سال 1398 به بهره‌برداری رسید. پروژه اوریادمال نیز به لحاظ وسعت از تورک‌مال بزرگ‌تر بوده و به یاری خدا فاز اول آن در سال 1400 به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

 

 

_پیرامون مشخصات، امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پروژه به‌عنوان یک پروژه بزرگ تجاری و تفریحی توضیح دهید.

اوریادمال در شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی قرار دارد که یکی از زیباترین کلانشهر‌های ایران است. جمعیت این شهرستان حدود یک‌میلیون و 45هزارو 650نفر بوده که دهمین شهر پرجمعیت کشور و دومین شهر پرجمعیت منطقه شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود. این شهر به سبب موقعیت جغرافیایی مناسب که در میان شاهراه ارتباطی قفقاز، آسیای میانه و اروپا قرار داشته و از گذشته یکی از قطب‌های مهم تجاری منطقه محسوب می‌شده است و در حال حاضر به دلیل همسایگی با کشورهای ترکیه، آذربایجان، عراق، اقلیم کردستان و جمهوری خودمختار نخجوان نقش بسیار بالایی در مبادلات اقتصادی و جذب گردشگر دارد. پاریس ایران، شهر آب، شهر ادیان، مذاهب و اقوام از دیگر القاب ارومیه است. این مرکزخرید دارای بزرگ‌ترین‌ هایپرمارکت شمال غرب کشور، فروشگاه‌های لوکس، رستوران ملل، کافی‌شاپ‌ها، فودکورت‌ها، پردیس‌های سینمایی، سالن بولینگ، رستوران‌های روباز، سالن‌های چندمنظوره، پارکینگ‌های طبقاتی و... است و دسترسی آسان از تمام نقاط شهر، از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد مرکز تجاری اوریادمال ارومیه محسوب می‌شود.

 

 

 

 

_اوریادمال به‌عنوان یک پروژه تجاری تفریحی در حاشیه دریاچه ارومیه  با چه میزان استقبال از سوی گردشگران روبه‌رو خواهد شد؟

با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه از قبیل دریاچه ارومیه، اقلیم و طبیعت منحصر‌به‌فرد، تنوع قومی، نژادی، فرهنگی و آثار باستانی و موقعیت منحصربه‌فرد مرکز تجاری اوریادمال، چشم‌انداز زیبا و دلنشین ناشی از واقع شدن در کنار رودخانه دائمی و پرآب شهرچایی و واقع شدن در مسیر تفرجگاه زیبای بند، در کنار همسایگی با چند کشور مهم منطقه انتظار می‌رود با استقبال بسیار خوبی از سوی گردشگران رو‌به‌رو شویم.

 

 

 

_از دیدگاه شما اوریادمال پس از افتتاح در چه جایگاهی در میان مراکز خرید بزگ کشور قرار خواهد گرفت؟ هدف‌گذاری شما برای رسیدن به رتبه برتر چیست؟ 

با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان آذربایجان غربی و مرکز تجاری اوریادمال سعی می‌کنیم با رعایت تمامی استانداردها اوریادمال را تبدیل به یکی از مال‌های موفق کشور و حتی در سطح منطقه کنیم و این یکی از آرزوهای اینجانب به عنوان مدیرعامل این مجموعه فاخر است. امید است به حول و قوه الهی و تلاش شبانه‌روزی بتوانیم به این هدف مقدس برسیم.

 

 

 

 

_در حوزه آموزش منابع انسانی و جذب پرسنل چه تمهیداتی اندیشیده‌اید؟

اعتقاد راسخ بنده این است که تحول را در یک مجموعه بزرگ تجاری نیروی انسانی ایجاد می‌کند لذا برنامه‌ریزی لازم برای جذب نیروهای متخصص به عمل آمده و متناسب با شرح وظایف هریک از نیروها آموزش‌های تخصصی لازم ارائه خواهد شد.

 

 

 

 

_در حال حاضر چند درصد از پروژه اوریادمال تکمیل شده است؟

حدود 87درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

_پروژه اوریادمال چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید؟

فاز یک پروژه تجاری اوریادمال برابر زمان‌بندی ان‌شاءالله در بهار سال 1400 به بهره‌برداری خواهد رسید.

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , مراکز تفریحی , مراکز تجاری , کســب وکار , منابع انسانی , صنعت گردشگری , بهره برداری , گردشگری , اوریادمال , پروژه اوریادمال , ارومیه , بازارچه های سنتی , آذربایجان غربی , تورک مال

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان