همکاری بوگاتی و آدیداس برای تولید یک محصول خاص

همکاری بوگاتی و آدیداس برای تولید یک محصول خاص
همکاری بوگاتی و آدیداس برای تولید یک محصول خاص

داشتن یک بوگاتی جدید برای بسیاری از علاقه‌مندان به خودرو که مشتاق سرعت فرازمینی آن هستند اما نمی‌توانند قیمت چند میلیون دلاری را پرداخت کنند، رویایی است.

با این‌حال، یک همکاری جدید برای کسانی که می‌خواهند رویای بوگاتی را ببینند، به‌ویژه فوتبالیست‌ها، پدیدار شده است.

سازنده فرانسوی هایپرکار و آدیداس (ADDDF) اعلام کردند در حال همکاری روی تولید یک جفت کفش فوتبال بسیار خاص هستند. Adidas X Crazyfast بوگاتی تنها به 99جفت در سراسر جهان محدود شده است. این طرح چندین ویژگی طراحی الهام‌گرفته از خودروهای بوگاتی را در خود جای داده است. قابل‌توجه‌ترین سایه بوگاتی، رنگ آبی است و در نوک و پایین کفش به‌کار رفته است؛ همراه با چندین مورد از لوگوی بوگاتی، علاوه‌بر عبارات شعارهای آدیداس و بوگاتی آدیداس روی زبانه پشتی کفش. فیبر کربن در قسمت پایینی ساخت این کفش استفاده شده و آدیداس آن را شبیه مدل بوگاتی شیرون تشبیه کرده است.

 

 

این کفش خود بر پایه مدل X Crazyfast آدیداس است که از جدیدترین و بهترین فناوری کفش برای کمک به بازیکنان فوتبال برای تسلط بر بازی بهره می‌برد. مانند صفحه زیره Speedframeسبک وزن برای شتاب سریع، Aerocage برای پشتیبانی و پایداری، و همچنین بخش Aeropacity Speedskin.

 

اگرچه ممکن است بسیاری از کلکسیونرها به‌دنبال این کالای محدود باشند، نیک کرگس، مدیرکل و معاون ارشد بخش فوتبال آدیداس گفت رافائل لیائو، بال چپ میلان و کریم بنزما، مهاجم سابق رئال مادرید در طول بازی‌های ماه نوامبر، مدل جدید بوگاتی را در زمین می‎‌پوشند. آدیداس و بوگاتی برای اطمینان خریداران، مدل جدید را از طریق یک حراجی در پلتفرم Adidas Collect Web3 بین 8 تا 11نوامبر عرضه می‌کنند. برندگان خوش‌شانس یک جعبه کفش دیجیتال انحصاری برای بازخرید کفش‌ها از 13نوامبر دریافت خواهند کرد. آدیداس X Crazyfast معمولی، بدون برند بوگاتی با قیمت 260دلار به فروش می‌رسد و در چهار رنگ در وب‌سایت آدیداس موجود است.

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , فناوری , آدیداس , فوتبال , کفش , بوگاتی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان