ورزش از طبقه ۶ شروع میشه

ورزش از طبقه ۶ شروع میشه
ورزش از طبقه ۶ شروع میشه

مرکز تجاری اپال

مرکز تجاری اُپال اخیراً طبقه شش خود که یکی از جدیدترین و مجهزترین مقاصد خرید ورزشی در تهران می باشد را افتتاح کرده است. اُپال اسپرت با شعار "ورزش از طبقه ۶ شروع میشه" خلا چنین بازاری در منطقه شمال غرب تهران و سختی دسترسی به بازارهای سنتی مرکز شهر را پوشش داده و تحولی در خرید ورزشی منطقه ایجاد کرده است.

 

 این طبقه با بیش از ۳۰ فروشگاه بزرگ و کوچک متشکل از برندهای شناخته شده ای چون لینینگ، بیلسین، اسکچرز، مل اند موژ، نيو بالانس، ارکه، هومل، هکتاتون و... امکان دسترسی به محصولات به روز و جدیدترین ترندهای ورزشی را به سادگی فراهم کرده است. 

 

 

دامنه گسترده محصولات و برندهای ایرانی و خارجی و هچنین رقابت ایجاد شده در بین واحدهای این طبقه، در نهایت انتخاب مناسب و به صرفه را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

 

 از جذابیت های اُپال اسپرت می توان به وجود یک کافه رستوران رو باز با نوشیدنی ها و غذاهای منحصر به فرد اشاره کرد.

 

 

 

از جمله استراتژی های نوین بکار گرفته شده برای صنعت ریتیل در دنیای پساپاندمی که بسیار مورد بررسی و توجه ریتیلرها قرار گرفته، استراتژی سرعت بخشی در انجام عمل خرید و کوتاه کردن سفر مشتری است که با توجه به دیدگاه هوشمندانه و استراتژیک اُپال در به کارگیری راهکار متمایز سازی طبقات در تحلیل رفتار و نیاز سنجی مشتری، بیش از پیش کارآمد خواهد بود.

 

 

سعادت آباد - بلوار کوهستان

WWW.OPALSHOPPINGCENTER.CO

تگها : خرده فروشی , ورزش , ماهنامه تجارت طلایی , ورزشکاران , رستوران , کافه , opal , اپال , صنعت ریتیل , پساپاندمی , ریتیلر , منطقه شمال غرب تهران , بازارهای سنتی , اُپال اسپرت , طبقه شش , اسپرت

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان