وعده‌های «دوبی مال» برای گسترش و تغییر

وعده‌های «دوبی مال» برای گسترش و تغییر
وعده‌های «دوبی مال» برای گسترش و تغییر

می‌دانستید بنیانگذار املاک عمار، محمدعلی العبار، قبل از اینکه فرصتی برای ساخت دوبی مال پیدا کند، یک فروشگاه لباس و کیک‌فروشی داشت؟ در ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی بارگذاری شده است، میلیاردر مقیم دوبی از چگونگی تجربه موفقیت و شکست در زندگی تجاری خود صحبت می‌کند. او گفت: «من برای شروع کارم ایده‌های زیادی داشتم و  برخی از آنها خوب و گروهی هم اصلا افتضاح بود! یک فروشگاه لباس و یک مغازه کیک‌فروشی باز کردم اما سود خوب نداشتم. این را به‌عنوان تجربه در نظر گرفتم تا بیشتر یاد بگیرم.سپس خداوند این فرصت را به من عطا کرد!» این مرد اکنون با ایجاد برخی از مشهورترین پروژه‌های جهان مانند برج خلیفه و دوبی مال اعتبار دارد.

 

 

ردپای املاک اعمار را می‌توان در سراسر دوبی با پروژه‌هایی سطح جهانی مانند دوبی هیلز، دوبی مارینا و ... مشاهده کرد. العبار همچنین از این فرصت استفاده و از برنامه‌هایی برای توسعه یکی از بزرگ‌ترین مراکزخرید جهان صحبت کرد. او گفت: «ما درحال برنامه‌ریزی برای بازسازی دوبی مال، گسترش و تغییر آن هستیم. باید از این مرکز خرید مراقبت کنیم؛ همان‌طور که از یک کودک مراقبت می‌کنیم.» در ماه دسامبر فاش شد «سالیک» مدیریت پارکینگ در دوبی مال را برعهده خواهد گرفت. این تسهیلات اکنون به‌صورت پولی و دارای یک سیستم بدون مانع کار خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود برنامه جدید تا سه‌ماهه ‌سوم سال2024 عملیاتی شود و هزینه‌های پارکینگ پس از نهایی کردن قوانین تجاری این پروژه توسط مراکزخرید اعمار مشخص می‌شود.

 

 

در تابستان 2023، این مرکزخرید نمادین پس از حذف کلمه The نام خود را تغییر داد و دوباره به اسم «DUBAI MALL» نامگذاری شد. در ماه سپتامبر، محله چینی‌ها به‌طور رسمی با رویدادهای فرهنگی یک‌هفته‌ای رونمایی شد. این مقصد جدید در طبقه اول یک تجربه آسیایی اصیل را ارائه می‌کند. آخرین توسعه بزرگ دوبی‌مال در سال2019 رخ داد؛ زمانی که از طریق پلی به طول 200متر به توسعه زبیل متصل شد. افتتاح هایپرمارکت لولو در زبیل بخشی از فرآیند توسعه در سال2023 بود. بیش از 80درصد از درآمد خرده‌فروشی دوبی، ازسوی این مرکزخرید نمادین دوبی ایجاد می‌شود که بیش از 1200فروشگاه را در خود جای داده است. این مرکزخرید از سطح رفت‌وآمد و اشتغال بالایی برخوردار است.

 

منبع: Khaleejtimes.com

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , مرکزخرید , دوبی مال , تجاری , رسانه های اجتماعی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان