«پریمو» داستانی از عناصر زندگی

«پریمو» داستانی از عناصر زندگی
«پریمو» داستانی از عناصر زندگی

برند «پریمو» از دسته برندهای مستعد و صاحب‌سبک در طراحی لباس است که با تمرکز بر استایل‌های محبوب جوانان و با الگو گرفتن از طبیعت، به طراحی و تولید پوشاک برای نسل جوان می‌پردازد و در سال گذشته علاوه‌بر توسعه چشمگیر فیزیکی شعب خود در بخش فروش آنلاین نیز پیشرفت چشمگیری داشته است؛ از‌این‌رو در این شماره گفت‌وگویی با سیدسهیل هادی‌زاده، مدیرعامل این برند ترتیب داده‌ایم که در ادامه از نگاه‌تان می‌گذرد.

 لطفاً درمورد تحصیلات و سوابق فعالیت‌های تجاری و بازرگانی خودتان برای مخاطبان ماهنامه «تجارت طلایی» توضیح بدهید.

کارشناسی حسابداری هستم و از سال 88 فعالیت در زمینه‌ پوشاک مردانه را به‌صورت عمده شروع کردم. بعد در سال 90 شروع به احداث کارخانه کردیم که با ظرفیت روزانه تولید 500 عدد پوشاک مردانه آغاز‌به‌کار کرد و باتوجه‌به افزایش سهم شرکت ما از بازار ظرفیت تولید روزانه افزایش یافت و در سال 94 شروع به تولید تکمیل پارچه با الیاف پنبه با نام تجاری خود در داخل کشور به‌صورت اختصاصی با مواد اولیه 100 درصد ایرانی کردیم و در سال 98 همزمان با تصمیم شرکت مبنی بر عرضه محصولات به‌صورت خرده‌فروشی با نام تجاری «پریمو» و احداث فاز 2 کارخانه با افزایش ظرفیت تولید روزانه 5000 عدد پوشاک مردانه توانستیم سهم خود را در بازار خرده‌فروشی کسب کنیم.

اولين‌بار چه زمانی به فكر توليد پوشاک افتادید؟ مشخصات و ویژگی‌های شایان‌ذکر محصولات شما که به‌نوعی امضای شما محسوب می‌شوند، چیست؟

 تولید پوشاک کسب‌وکار خانوادگی ما بود و پدر و مادر بنده از سال 1354 تولید پوشاک را آغاز کرده بودند. باتوجه به شرایط سنی ما این کار از سال 88 به ما دو برادر سپرده شد که به رویه خود در بازار عمل کنیم. ویژگی محصولات ما، تنوع رنگبندی کامل در تمام محصولات و کیفیت آنهاست که از بهترین مواد اولیه که تحت نظر واحد کنترل کیفیت خود شرکت تولید شده‌اند و با مناسب‌ترین قیمت به دست مصرف‌کننده می‌رسانیم.

 برای شروع همکاری با طراحان لباس چه مواردی مدنظر شماست و چه مهارت‌هایی از نیرویی که به‌عنوان یک طراح در مجموعه شما مشغول به کار می‌شود، انتظار دارید؟

مهم‌ترین موضوع برای طراحی لباس بعد از دانش فنی و تحصیلات، شناخت مؤثر از مخاطب محصولات پریمو در بازار است، خلاقیت و نوآوری روحیه کار تیمی برای طراح از ارکان اصلی استخدام است.

 در استخدام نیرو و انتخاب همکار چه مواردی برای شما حائزاهمیت است؟ درحال‌حاضر چه تعداد نیروی کار در مجموعه شما مشغول‌به‌کار هستند؟

مسئولیت‌پذیری و روحیه کار تیمی درکنار تحصیلات همیشه مکمل خوبی برای کارآمدی پرسنل است. درحال‌حاضر 300 نفر به‌طور مستقیم در پریمو فعالیت می‌کنند و همین‌جا باید از تمامی نفراتی که در تمام سطوح در این مجموعه برای پیشرفت زحمت می‌کشند، تشکر کنم.

 

 

چه زمانی بیشترین عکس‌العمل مثبت را از مشتری دریافت کرده‌اید و از اقدامات خود در جهت مشتری‌مداری برای‌مان بگویید.

اعتماد به خرید کالای ایرانی باکیفیت پس از آن اطمینان برای خرید مجدد، بیشترین بازخورد مشتریان ما می‌تواند باشد و در جهت مشتری‌مداری بالاترین سطح خدمات حین و پس از فروش را به مشتریان ارائه دادیم.

به نظر شما برای تداوم حضور در بازار، برندی همانند «پریمو» چه اقداماتی باید انجام دهد؟

به‌روزرسانی زیرساخت در تمام نقاط یک مجموعه مطابق با استانداردها، راز تداوم فعالیت هر برندی در بازار می‌تواند باشد.

  درحال‌حاضر برند «پریمو» چه تعداد شعب در سطح کشور و در چه شهرهایی دارد؟

درحال‌حاضر ما در هفت شعبه در تهران، شیراز، مازندران، مشهد و بندرعباس در حال فعالیت هستیم.

 

 

 لطفاً پیرامون برنامه‌های آتی برند «پریمو» در حوزه‌های توسعه شعب، طراحی محصولات و برنامه‌هایی برای رضایت مشتری توضیح دهید.

باتوجه‌به شرایط حال پریمو و تصمیمات گرفته‌شده، تا پایان سال 1402 تعداد شعب آن به 15 شعبه خواهد رسید و تمرکز اصلی مجموعه بر بهبود تیم طراحی و تیم ارتباط با مشتری و آموزش آنهاست.

 به‌عنوان سؤال پایانی، از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که در سال‌های فعالیت خود در صنعت پوشاک داشته‌اید، مواردی را برای مخاطبان‌مان بیان کنید.

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های مجموعه ما نبودن مواد اولیه مناسب برای تولید و با‌توجه‌به ممنوعیت استفاده از مشابه خارجی آن و بی‌ثباتی نرخ ارز که باعث افزایش قیمت تمام‌شده‌ محصول است و چالش دیگر برای به‌روزرسانی دستگاه‌های تولید که الزاماً خارجی هستند و نبود مشابه آنها در بازار ایران که تعمیر آنها باعث توقف در خطوط تولید می‌شود.

تگها : خرده فروشی , تولید پوشاک , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , صنعت پوشاک , فروش آنلاین , تولید , توسعه شعب , طراحی لباس , پریمو

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان