کتاب «خرده‌فروشی هوشمند»

کتاب «خرده‌فروشی هوشمند»
کتاب  «خرده‌فروشی هوشمند»

معرفی کتاب

 «خرده‌فروشی هوشمند»؛ راهنمای یک تاکتیک برنده

 کتاب «خرده فروشی هوشمند» اثر شاهکار ریچارد هاموند، نشان می‌دهد موفق‌‍ترین خرده فروشان در جهان چه می‌دانند و چگونه می‌توانید اسرار آن‌ها را در کسب و کار خود به کار ببرید.

این نسخه جدید که به طور کامل اصلاح و به روز شده، شامل آخرین داستان‌های موفقیت، ایده‌های جدید و تفکر استراتژیک و تاکتیکی است که به رشد فروش شما کمک می‌کند.

براساس یک سوال ساده، ریچارد هاموند از خرده‌فروشان برجسته جهان پرسید: «چه چیزی شما را این قدر خوب و موفق جلوه می‌دهد؟» و در واقع پاسخ پرسش، محتوای این کتاب را تشکیل می‌دهد.

«خرده‌فروشی هوشمند» به شما نشان می‌دهد چگونه از برخی از بهترین ایده‌ها، استراتژی‌ها و تفکر تاکتیکی برنده استفاده کنید و بیاموزید چگونه مشتریان را خوشحال کنید و آن‌ها را برای کسب اطلاعات بیشتر دوباره به سمت خودتان بکشانید.این کتاب که همه چیز را از ایجاد تجربه خرده‌فروشی نهایی تا درک مشتری و اهمیت یک تیم با انگیزه را پوشش می‌دهد؛ کتابی است که مدیران، کارمندان جاه‌طلب، کارآفرینان خرده‌فروشی و در واقع هر کسی را که مستقیماً با مشتریان سر و کار دارد، به ایده‌های برنده عملی مجهز می‌کند.

 

 

 

تگها : خرده فروشی , فروش , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , معرفی کتاب , موفقیت , خرده فروشی آنلاین , خرده فروشی هوشمند

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان